ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

منادی: باید از مردم برای خطای سهوی برخورد یک نماینده با مامور راهور پوزش طلبید

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما ایرانی تر و نماینده تر نداریم، گفت که باید بابت خطای سهوی رخ داده در ماجرای اخیر قانونگذار و سرباز راهور، از محضر مردم‌ شریف ایران پوزش طلبید.

بازخبر/به گزارش ایسنا، علیرضا منادی سفیدان در واکنش به برخورد یک نماینده مجلس با مأمور راهور نیروی انتظامی در صفحه توییتر خود نوشت:

« ما ایرانی تر و نماینده تر نداریم، اصل مهم قانون اساسی که حاصل خون شهیدان وطن است، برابری همه مردم در برابر قانون را دیکته می کند ‏نمایندگان، سربازان خط مقدم مردم سالاری اند، باید از بابت خطای سهوی رخ داده در ماجرای اخیر قانونگذار و سرباز راهور، از محضر مردم‌ شریف ایران پوزش طلبید.»

به گزارش ایسنا، از روز شنبه (۴ بهمن) فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است. گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.

انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس از سوی مردم مطرح می‌شود. البته در فیلم صحنه برخورد فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه دیده نمی‌شود، اما چند نفر از حاضران در محل شهادت می‌دهند که این اتفاق رخ داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *