ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تعمیرات ۲۷ فروند انواع شناور با تکیه بر توان داخلی در هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور آماده به کاری ناوگان خدماتی و پشتیبانی از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه ۲۷ فروند شناور با کاربری مختلف در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهیدرجایی و کشتی سازی های استان تعمیر و به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بازگشته اند.

بازخبر/علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(ششم بهمن ماه)  با بیان اینکه نگهداری مطلوب و آماده به کاری شناورها به منظور ارائه خدمات بهتر دریایی در همه حوزه ها همواره ارجح امور است اظهار کرد: طی ۱۰ ماه سال جاری برروی ۲۷  فروند شناور با کاربری های مختلف  تعمیرات  صورت گرفته  که عمدتا در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و شناورهای بزرگتر که نیازمند عملیات داکینگ بوده اند در کشتی سازی استان به انجام رسیده است.

وی عمده اقدامات صورت گرفته برروی این شناورها را در زمینه های تعمیرات زیرآبی، تعمیرات موتوری، تعمیرات رانش، رفع نقص گیربکس، داک اضطراری جهت رفع نقص شافت پروانه و همچنین رفع نقص دسته مانورها و جک های بالابر به دست متخصصین بومی عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید براین موضوع که تعمیرات  شناورها در داخل بندر و کشتی سازیهای استان  علاوه بر جلوگیری از خروج ارز گامی مهم در جهت ارتقاء توان فنی نیروهای متخصص بومی است، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است تعمیرات شناورها در داخل کشور  مزایای دیگری همچون ایجاد اشتغال تخصصی  پایدار و کاهش هزینه های تمام شده تعمیرات  را نیز به دنبال خواهد داشت.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه طی این مدت در کنار شناورهایی که در گستره دریایی استان هرمزگان فعالیت میکنند اقدام به تعمیر و راه اندازی شناورهای خدماتی سایر استان‌های  جنوبی نیز کرده ایم، اظهار امیدواری کرد: تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود روش ها و رعایت استانداردها در فرآیند تعمیر معطوف نموده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب و اخذ مجوز از موسسات رده بندی  اقدام و شناورها به چرخه فعالیت و دریاروی بازگردانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *