اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش توئیتری سخنگوی دولت به احضار آذری جهرمی از سوی دادستانی

سخنگوی دولت در توئیتی در دفاع از محمد جواد آذری جهرمی نوشت: مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.

بازخبر/به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت در رشته توئیتی به احضار آذری‌جهرمی به قوه قضاییه واکنش نشان و نوشت: به نظرم طرح شکایت از آذری جهرمی، فقط یک اتفاق ساده اداری یا قضایی نیست. این شکایات و احضار به شیوه های سیاست گذاری در فرهنگ و جامعه، نوع نگاه به شیوه هایی برای اعمال نزاهت فرهنگی و چگونگی حفاظت از دینداری، تفاوت رویکردها در سیاست گذاری و حکمرانی فرهنگی_ اجتماعی بر می گردد.

مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است. دولت با تحلیل شرایط اجتماعی، اقتصادی و آینده‌نگری نسبت به تحول تکنولوژی، اهتمام خود را بر گسترش فناوری‌های ارتباطی و زیرساخت‌هایش بنا و هرگونه محدودیت و فیلتر را دربلندمدت غیرممکن و در کوتاه‌مدت، غیرمفید می‌داند.

با توجه به مطالعات تخصصی‌ در حوزه اشتغال و فضای مجازی، معتقدم هرگونه محدودسازی و یا تعطیلی اینستاگرام، منجر به کوچ دادن حدود یک میلیون ایرانی به سمت بیکاری و فقر می‌شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *