چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

شرکت متخلف خدمات رسان ترازوهای دیجیتال در بندرعباس نقره داغ شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از تشکیل پرونده برای واحد صنفی متخلف خبر داد.

بازخبر/عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(ششم بهمن ماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت ۲۵۰ واحد صنفی از یک واحد خدماترسان سازنده ترازوهای دیجیتال در بندرعباس، کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ با بررسیهای به عمل آمده پس از صحت موضوع برای واحد مذکور پرونده تخلف با عنوان تقلب تشکیل دادند.

وی ارزش ریالی پرونده تشکیل شده را بالغ بر پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده مذکور جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش با اشاره به پرونده های تشکیل شده در این خصوص افزود: بازرسی از واحدهای صنفی و اعتبار سنجی ترازوهای دیجیتال در دستور کار بازرسان این سازمان است.

وی همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، در صورت هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *