ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دومین فروند اسکله فلزی درجزیره هنگام نصب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از نصب دومین فروند اسکله فلزی درحوضچه جزیره هنگام خبرداد و گفت: با بهره برداری از این اسکله علاوه بر تفکیک مسیر ورود و خروج گردشگر و ارتقاء سطح ایمنی، مدت زمان انتظار بویژه در روزهای اوج سفرکاهش می یابد.

بازخبر/علی رضا محمدی کرجی ران با اشاره به جاذبه های گردشگری طبیعی و دریایی جزیره هنگام گفت: این جزیره به دلیل وجود زیبایی های چشم نواز نظیر دسته های دلفین که در آب‌های نزدیک جزیره زندگی می کنند، سواحل زیبا (ساحل نقرهای ) و بازارچه عرضه صنایع دستی و غذاهای دریایی همه ساله پذیرای گردشگران متعدد از اقصی نقاط کشور و دنیا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح ایمنی مسافران و گردشگران، سال گذشته یک فروند اسکله در حوضچه این جزیره نصب شد، اظهار کرد: دومین فروند اسکله فلزی نیز با هدف  تفکیک مسیر ورودی و خروجی و جلوگیری از مدت زمان انتظار شناور و مسافر  بویژه در روزهای اوج حضور گردشگر و تعدد مسافر ساخته و در محل نصب شد.

به گفته محمدی کرجی ران این اسکله از جنس بدنه فولاد دریایی به طول۲۰، عرض ۵ و آبخور ۳ متر با اعتبار پانزده و نیم میلیارد ریال، بدست متخصصان داخلی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، جزیره هنگام در دو کیلومتری جنوب شرقی قشم با نه کیلومتر طول و شش کیلومتر عرض بدلیل برخورداری از شن های براق، ساحل مرجانی، وجود دسته های دلفین وبازاری محلی برپاشده با مصالح بومی منطقه که انواع غذاهای دریایی و صنایع دستی در آن عرضه می شود، همچنان رنگ و بویی سنت‌های کهن جزیره را حفظ کرده و این امر باعث شده همه ساله گردشگران زیادی هنگام را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *