آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

هدف اصلی ارائه خدمت در بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی، خدمات اورژانسی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات در حوزه سلامت بر پایه نظام سطح بندی تعریف می‌شود و بر این اساس، در بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی و پایین تر هدف، ارائه خدمات اورژانس‌ است و بر اساس امکان تأمین نیروی تخصصی، حداکثر دو رشته با وابستگی کمتر به سایر رشته ها در این مراکز مستقر می شود.

بازخبر/دکتر عبدالله غریب زاده صبح امروز(ششم بهمن ماه) در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهرستان سیریک، ضمن تقدیر و سپاس از زحمات شبانه روزی کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا و همراهی فرمانداران و تمام دستگاه‌های اجرایی در این مبارزه، افزود: استقرار رشته های وابسته به اتاق عمل از قبیل زنان جهت ارائه خدمت، نیازمند حضور تیم تخصصی شامل بیهوشی و جراحی است که در حال حاضر برای بیمارستان‌های ۳۲تخته تعریف نشده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان سیریک در حال حاضر با بخش های اورژانس، بستری عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زایمان، تالاسمی و دیالیز با حضور دو رشته تخصصی داخلی و اطفال به مردم منطقه خدمات رسانی می کند و این خدمات در سطح بیمارستان مذکور مطلوب است.

غریب زاده عنوان کرد: با عنایت به طرح توسعه منطقه مکران در برنامه آتی دانشگاه، بیمارستان شهرستان سیریک به یک مرکز درمانی مجهز ۶۴ تخت خوابی ارتقاء خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بسیار خوب خیّرین استان در تسریع ارتقاء خدمات سلامت در کشور و استان، اقدامات آنان را ستودنی دانست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *