ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افتتاح مرکز واکسیناسیون “کووید-۱۹” در دانشگاه آمریکایی

دانشگاه “گرند کانیون”( Grand Canyon) آمریکا اعلام کرد که به زودی محل واکسیناسیون خود را افتتاح می‌کند.

   بازخبر/به نقل از کی‌تار، با بازگشایی این محل واکسیناسیون، روزانه ۸۰۰-۵۰۰ دوز از واکسن بیماری “کووید-۱۹” به افراد تزریق می‌شود.

این مرکز طی روزهای سه شنبه تا شنبه فعالیت خواهد کرد. دانشگاه “گرند کانیون” امیدوار است طی هفته‌های بعدی این مرکز طی تمامی روزهای هفته فعال باشد. البته این کار منوط به وجود دوز کافی واکسن کووید-۱۹ است.

دانشگاه گرند کانیون برای خدمت‌رسانی در این مرکز اقدامی جالب انجام داده و برای افرادی که وسیله نقلیه شخصی ندارند و از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

فعالیت هفته اول بازگشایی این مرکز مختص افرادی خواهد بود که باید دوز دوم واکسن را دریافت کنند.

“برایان مولر” رئیس دانشگاه “گرند کانیون” گفت: این روزها شرایط، تاریخی و ویژه است. ارزش و ماموریت ما در دانشگاه گرند کانیون تلاش برای مراقبت از افراد جامعه است.

اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان نیز نسبت به این امر بسیار خوشحال هستند و اداره این مرکز واکسیناسیون به طور کامل توسط داوطلبان جامعه دانشگاهی “گرند کانیون” خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *