ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

محمود فکری و هدیه‌ای که باید قدر بداند

استقلال جواز حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

بازخبر/ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته بود که با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و با توجه برنامه ریزی AFC برای فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه ایران از ۲+۲ به ۳+۱ افزایش یافت تا استقلال تهران،نایب قهرمان رقابت های فصل گذشته لیگ برتر که قرار بود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حاضر شود، به طور مستقیم به مرحله گروهی این رقابت ها راه یابد و در سید سوم قرعه کشی قرار بگیرد.

این اتفاق، بهترین خبر ممکن برای آبی ها بود چرا که حضور آن ها را در لیگ قهرمانان آسیا تضمین کرد و اجازه نداد که با حضور در پلی آف، کار صعود به اما و اگر بکشد. نکته قابل توجه اما این است که کادرفنی استقلال باید قدر این فرصت ارزشمند را به بهترین شکل بداند. حالا که استقلال جواز حضور مستقیم را کسب کرده، محمود فکری و دستیارانش باید با تمام قوا به فکر رفع مشکلات و کمبودهای تیم باشند و ضمن اصلاح نقایصی که از ابتدای لیگ تاکنون به چشم آمده، در نقل و انتقالات زمستانی هم عملکرد خوبی داشته باشند تا استقلال بتواند با تمام قوا در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. جایی که چون آبی ها در سید سه آن قرار دارند، به احتمال فراوان باید در انتظار قرعه ای سخت باشند و اگر در بهترین فرم ممکن پا به این رقابت ها نگذارند، بعید است که بتوانند به دستاورد خاصی در آسیا برسند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *