اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سرعت وزش باد در هرمزگان به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: سرعت وزش باد امروز در هرمزگان به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتی‌متر می‌رسد.

بازخبر/مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی امروز درسطح استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود، افزود: با تاثیر سامانه پرفشار سرد در مناطق شرقی و مرکزی استان و مناطق دریایی از جمله تنگه هرمز، وزش باد شدید شمال شرقی پیش بینی می شود که در مناطق خشکی سبب گرد وخاک و در مناطق دریایی سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در محدوده ۲۰۰ سانتی‌متر خواهد بود، اظهار کرد: از ظهر یکشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در محدوده تنگه ی هرمز کاسته خواهد شد.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا، شناورهای سبک از هرگونه تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر مرکزی صورت پذیرد، تصریح کرد: با توجه به وزش باد و خیزش و بروز گرد وخاک و کاهش میدان دید افقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، از تردد های غیر ضرور  به ویژه در ساعات صبح تا ظهر خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: از لحاظ دمایی، طی هفته جاری شاهد ماندگاری هوای نسبتا سرد در استان  خواهیم بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *