اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

استاد محمد خطیبی زاده آسمانی شد

بپ گپوی هرمزگان ، استاد محمد خطیبی زاده از فرهنگیان باسابقه ، خیر مدرسه ساز ، عضو اسبق شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مؤلف و پژوهشگر و از معتمدین خوشنام شهر بندرعباس ساعتی قبل به دیار باقی شتافت.

بازخبربپ گپوی هرمزگان ، استاد محمد خطیبی زاده از فرهنگیان باسابقه ، خیر مدرسه ساز ، عضو اسبق شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مؤلف و پژوهشگر و از معتمدین خوشنام شهر بندرعباس ساعتی قبل به دیار باقی شتافت.

خطیبی زاده در تاریخ بیستم آذر ماه ۱۳۱۴ در بندرعباس به دنیا آمد. تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و به استخدام اداره ی آموزش و پرورش در آمد. در دهه ی اول خدمت شهرستان جاسک را برای خدمت انتخاب کرد.

در آن جا سمت آموزگاری، معاونت و مدیریت مدارس فرهنگ و هاشمی پور و همچنین ریاست فرهنگ آن شهرستان را به عهده داشت.

 

در حین خدمت، جمعیت هلال احمر شیر و خورشید را ایجاد و سردخانه ی جاسک را طراحی نمود. در زمان تصدی او در مقام مسئولیت آموزش و پرورش، ساخت مدرسه در شهرستان جاسک گسترش یافت.

خطیبی زاده در ساخت و طرح مجتمع های آموزشی در جاسک کهنه و منطقه ی شمیل همچنین در ایجاد درمانگاه فرهنگیان بندرعباس و انجمن خیریه ی مرکزی همتی وافر داشت.

 

کتاب های تاریخ فرهنگ نوین استان هرمزگان، پوشش مردم هرمزگان، شناسایی اماکن، مساجد و قدمگاه ها، چاپ نوشتاری تحقیقاتی درباره دبستان جاوید و مکتب خانه ی ملاجهان و انتشار مقالاتی در نشریات استان از جمله فعالیت های علمی این استاد پژوهشگر است.

پایگاه خبری بازخبر ، ضمن عرض تسلیت به خانواده این بزرگوار ، علو درجات برایشان آرزومندیم و امیدواریم نام و یادش جاودانه بماند

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *