ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده هرمزگان در مجلس:

باید نگاه‌مان به ظرفیت توریست درمانی هرمزگان معطوف شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سرانه استفاده از تخت های بیمارستانی، هنوز باید هرمزگان گام های بلندتری بردارد و تا رسیدن به به متوسط کشور فاصله داریم.

بازخبر/احمد مرادی صبح امروز در آئین بهره برداری از ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان هرمزگان، با بیان اینکه به استان هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان خوشبین و امیدوار هستیم، عنوان کرد: در حوزه سرانه استفاده از تخت های بیمارستانی، هنوز باید هرمزگان گام های بلندتری بردارد و تا رسیدن به به متوسط کشور فاصله داریم.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان استانی همجوار با دو کشور عمان و امارات عربی است و بعضا با مراوداتی که با این کشور ها داریم متوجه می شویم که آن ها به  دنبال بهانه ای هستند تا به استان ما جهت استفاده از ظرفیت بهداشت و درمان مراجعه کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر بتوانیم از این فرصت و و ظرفیت استفاده کنیم گام بزرگی برداشته ایم، خاطرنشان کرد: در غرب استان ظرفیت خوبی از جهت خیرین وجود دارد و شرق استان که دارای مناطق محروم است می توان با داشتن حداقل سه دانشگاه علوم پزشکی از ظرفیت های موجود استفاده کرد و بهداشت پیشرفته را برای مردم استان و تمام مردم ایران داشته باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *