ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران:

دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در کنارهم باید رشد کند

معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران گفت: اراده وزیر صمت بر این است که براساس سیاست های دولت و مصوبه ۱۷۷ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سمت وفور کالا، رشد صادرات، جهش تولید و بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور برود.

 بازخبر/مظفر علیخانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: وزیر صمت به سه نکته مبنای کارشناسی، تعامل و مشورت و همکاری با اتاق ایران و استان ها به عنوان نمایندگان بخش خصوصی اعتقاد راسخ دارد.

وی با بیان اینکه اراده وزیر صمت بر این است که براساس سیاست های دولت و مصوبه ۱۷۷ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سمت وفور کالا، رشد صادرات، جهش تولید و بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور برود، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه مأموریت اصلی و اساسی اش دیپلماسی سیاسی است اما با ساختار اصلاحی که صورت گرفته نشان داد وزارت امور خارجه به دیپلماسی اقتصادی هم اعتقاد دارد.

علیخانی ادامه داد: دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در کنارهم باید رشد کند و برای رشد اقتصادی، جذب سرمایه گذار و فناوری نیازمند هر دو دیپلماسی هستیم.

معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران با اشاره به اینکه برقراری مجدد رویه واردات در برابر صادرات یک ضرورت دارد، اضافه کرد: کمیته ارزی در این خصوص ۸ جلسه برگزار کرده و مصوبه آن تکمیل و وزیر صمت قرار آن را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تحویل دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *