ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار شهرستان قشم:

در ارائه آمار واقعی ورود گردشگر به قشم بزرگنمایی شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: وضعیت رنگبندی کرونا در وضعیت آبی است و همه باید برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از حرکت به سمت تعطیلی و متضررشدن صنوف اقدام کنند.

 بازخبر/علیرضا نصری صبح امروز(اول بهمن ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم بیان کرد: باید تمهیدات لازم برای آگاهی بخشی جامعه به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت بگیرد و در این راستا می بایست از ظرفیت رسانه ها، اصناف و گروه های در معرض خطر استفاده کرد.

وی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی برخی رسانه ها در خصوص ورود گردشگران به جزیره، افزود: بسیاری از افرادی که به جزیره وارد شدند، بومی قشم بودند و روزانه حدود ۱۸۰۰ تا ۲ هزار خودرو در شرایط عادی وارد جزیره می شوند.

نماینده عالی دولت در قشم، پیک ورود به جزیره را فقط در یک روز دانست و اعلام کرد: فقط در این روز ۵۰ درصد به ظرفیت معمول خودرو به جزیره اضافه شده و چیزی که در رسانه ها منتشر شده بسیار از واقعیت ها فاصله دارد.

نصری با انتقاد از نابرابری در انتشار اخبار ورود گردشگر به کیش، بندرعباس، چابهار و سایر شهرهای جنوبی ادامه داد: گردشگران، در مسیر خود از شهرهای زیادی عبور و در آنها توقف می کنند و اگر احتمال انتشار ویروس باشد، باید برای همه یکسان باشد.

وی با کذب خواندن ادعای نداشتن ماسک ۹۰ درصد از گردشگران، اضافه کرد: مشخص نیست مبنای آماری برخی آقایان کجاست و افرادی که این آمار را به رییس جمهور می دهند اصلا آشنایی با بنادر ورودی قشم دارند یا نه؟

نصری بر ضرورت کنترل مبادی ورودی خصوصا در اسکله ها و فرودگاه ها و تست از گردشگران و مسافران تاکید کرد و گفت: وضعیت آبی کنونی حاصل تلاش اصنافی است که خودجوش از اسفند پارسال اقدام به تعطیلی مغازه هایشان کردند و مردم و مسئولینی است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این وضعیت انجام داده اند.

وی تصریح کرد: نان مردم باید همزمان با جان مردم تامین شود و این نیازی است که ما به عنوان حق الناس در قبال آن وظیفه داریم.

فرماندار شهرستان قشم، از بدجلوه دادن وضعیت قشم ابراز ناخرسندی کرد و افزود: راحت ترین کار ممکن تعطیلی صنوف است؛ اما باید تمامی تبعات ناشی از این رویداد سنجیده شود و با درک همه شرایط و رعایت پروتکل ها، مسیر آبی در قشم پایدار و وضعیت سفید نیز با تلاش آحاد مردم، گردشگران و صنوف محقق شود.

نصری بر نمونه گیری، قطع زنجیره کرونا و غربالگری تاکید کرد و افزود: آفت کرونا، خوش،خیالی یا بیخیالی است و باید همه گوش به زنگ باشیم تا دوباره شاهد افزایش ابتلاها نباشیم.

وی بر تعادل بین معیشت و کنترل بیماری تاکید کرد و افزود: امیدواریم مسوولان با دقت بیشتری، نسبت به آمارهای ورودی به جزیره و شهرستان های دیگر نگاه کنند تا باعث نگرانی بین مردم و تضییع حقوق صاحبان مشاغل نیز نشود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *