ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چکش کاری «وام ازدواج» و نظر متفاوت نمایندگان در خصوص رقم آن

وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به رقم وام ازدواج در لایحه بودجه سال آینده گفت: در بودجه مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای هر یک از طرفین در نظر گرفته شده است و تعدادی از نمایندگان مجلس نقطه نظرات متفاوتی در رابطه با افزایش این رقم دارند که باید منتظر ماند و دید چه تصمیماتی اخذ می شود.

   بازخبر/مسعود سلطانی‌فر در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه نظام بانکی کشور در چند سال گذشته علی رغم محدودیت های مختلف توانسته است مبالغ قابل توجهی را از محل منابع قرض الحسنه به وام ازدواج اختصاص دهد گفت: در سال جاری نیز این رقم پرداختی توسط سیستم بانکی کشور، حتما به ۵۰ هزار میلیارد تومان می رسد که رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: در قانون بودجه مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای هر یک از طرفین در نظر گرفته شده است و تعدادی از نمایندگان مجلس نقطه نظرات متفاوتی در رابطه با افزایش این رقم دارند که باید منتظر ماند و دید چه تصمیماتی اخذ می شود.

سلطانی فر از فراهم شدن شرایط مختلفی در حوزه ازدواج جوانان از سوی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و اظهار کرد: با آموزش هایی که از طریق دفاتر راهنمایی و مشاوره ازدواج مدنظر قرار می گیرد، امیدواریم به مقوله ازدواج جوانان و توسعه خانه های جوان کمک کنیم.

وی در این رابطه افزود: روزی که کار را شروع کردیم تعداد خانه های جوان در کشور صفر اما هم اکنون حدود ۱۲۰ خانه جوان فعال داریم و در حال گسترش آن هستیم.

به گفته وزیر جوانان، تعداد سمن های جوانان نیز در سال ۹۲، کمتر از ۱۰۰ مورد بود که هم اکنون به بیش از ۳۳۰۰ مورد رسیده است که رشد بیش از ۴۰ برابری را نشان می دهد؛ اقدامی که در راستای افزایش مشارکت جوانان مدنظر قرار گرفت و باید بدانیم این افراد، مدیران آینده حوزه اجرا و سیاستگذاری در کشور خواهند بود که در یک نهاد مدنی یاد می گیرند که چگونه فعالیت ها را پیش برده و امور کشور را مدیریت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *