ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

انتخاب یک دانشگاه دیگر آمریکایی به عنوان محل واکسیناسیون “کووید-۱۹”

مقامات بهداشت ایالت میشیگان، یک دانشگاه را به عنوان محل انجام واکسیناسیون کووید_۱۹ تاییده کردند.

    بازخبر/به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌۱۷، دپارتمان بهداشت و خدمات انسانی ایالت میشیگان آمریکا اعلام کرد که بخش خدمات بهداشت دانشگاه”کالوین”( Calvin) به عنوان محلی برای تزریق واکسن انتخاب شده است.

دانشگاه “کالوین” اولین کلینیک در پردیس دانشگاهی در میشیگان غربی است که تاییدیه دریافت می‌کند تا به عنوان محلی برای تزریق واکسن “کووید-۱۹” فعالیت کند.

رئیس دانشکده پزشکی این دانشگاه نسبت به انتخاب شدن برای انجام این مهم ابراز خرسندی کرد و گفت: ما قدردان و خوشحالیم که مقامات ایالت میشیگان، دانشگاه ما را به عنوان یک شریک قابل اعتماد در حفظ امنیت جامعه انتخاب کرده‌اند.

علی رغم انجام مراحل تایید این دانشگاه، مسئولان دانشگاه هنوز باید منتظر بمانند که دوز تعیین شده واکسن‌های کووید-۱۹ را دریافت کرده و به افراد واجد شرایط تزریق کنند.

تاکنون چند دانشگاه آمریکایی برای محل واکسیناسیون مردم در برابر بیماری “کووید-۱۹” انتخاب شده‌اند.

به عنوان مثال، چندی پیش مرکز ورزش دانشگاه “شناندو”( Shenandoah) در ایالت ویرجینا به عنوان مرکز واکسیناسیون مردم در برابر بیماری “کووید-۱۹” انتخاب شد. مسئولان این دانشگاه امید دارند در آینده در این مرکز، روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر واکسینه شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *