ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

توزیع بیش از ۲ هزار تن بذر گندم در هرمزگان

رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی هرمزگان گفت: امسال بیش از ۲ هزار تن بذر گندم با قیمت مصوب دولتی در سراسر استان توسط شبکه تعاون روستایی بین کشاورزان توزیع شد.

بازخبر/عزیز سیدی صبح امروز(۲۹ دی ماه) در حاشیه بازدید از مرکز تولید بذر اتحادیه تعاون روستایی گفت: در سال جاری با توجه به استقبال کشاورزان از کشت گندم و افزایش سطح زیر کشت این محصول در استان، در توزیع این بذر کمبود پیش آمد و به همین جهت تعاون روستایی اقدام به توزیع بیش از ۲ هزار بذر گندم با قیمت مصوب دولتی کرده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۱۵۰ تنی بذر گندم درسال گذشته افزود: امسال با توزیع ۲۳۰۰ تنی بذر گندم نسبت به سال گذشته افزایش ۲ برابری داشته ایم که این حجم تولید و توزیع بذر نسبت به سال‌های گذشته از افزایش بسیار خوبی برخوردار بوده است.

رئیس اداره خدمات فنی تعاون روستایی هرمزگان خاطرنشان کرد: از این میزان توزیع بیش از ۸۵۰ تن بذر توسط اتحادیه تعاون روستایی حاجی آباد بوجاری، ضد عفونی و بین کشاورزان توزیع شد.

سیدی با اشاره اینکه عمده بذور توسط اتحادیه تعاون روستایی حاجی آباد در شهرستان های حاجی آباد، میناب، رودان، بستک و بندرعباس توزیع شد تصریح کرد: یکی از عمده فعالیت های اتحادیه تعاون روستایی حاجی آباد با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد از قطب های کشاورزی استان هرمزگان به شمار می رود، تامین نهاده های کشاورزی برای کشاورزان است.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی هرمزگان این آمادگی دارد که حجم تولید بذور گندم را به مراتب بیش از رقم اعلام شده بالا ببرد، اما سعی ما بر این است بر اساس درخواست و نیاز کشاورزان به سمت تولید این بذر که کشت عمده هرمزگان را به خود اختصاص می دهند برویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *