ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آیا سرمایه گذاری در پروژه برلیان به صرفه است یا خیر؟

سرمایه گذاری در خرید ملک در دنیای امروز یک راه ایده آل است ولی به شرطی که با نوع پروژه و جزئیات دقیق آن آشنا باشید و با کمک کارشناسان فنی خبره، تصمیم مناسب بگیرید. از آنجایی که پروژه برلیان در حال حاضر توجه بسیاری از عزیزان را جلب نموده است، تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی سرمایه‌گذاری در پروژه برلیان بپردازیم.

آیا سرمایه گذاری در پروژه برلیان به صرفه است یا خیر؟

سرمایه گذاری در خرید ملک در دنیای امروز یک راه ایده آل است ولی به شرطی که با نوع پروژه و جزئیات دقیق آن آشنا باشید و با کمک کارشناسان فنی خبره، تصمیم مناسب بگیرید. از آنجایی که پروژه برلیان در حال حاضر توجه بسیاری از عزیزان را جلب نموده است، تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی سرمایه‌گذاری در پروژه برلیان بپردازیم.

پروژه برلیان چیست؟

در شرایطی که سرمایه گذاری در بسیاری از پروژه ها بسیار پر ریسک است و هیچ گونه تعهدی در سرمایه گذاری در آن پروژه دریافت نمی‌کنید، پروژه برلیان یکی از آن پروژه‌هایی است که ارزش سرمایه گذاری را دارد و برای بسیاری از سرمایه‌گذاران شرایط خوشایندی را فراهم می‌نماید. پروژه برلیان واقع در قطعه سوم بر اتوبان همتدر قالب یک برج مسکونی ۳۱ طبقه در متراژهای متفاوت ۱۳۱، ۱۲۷ و ۹۵ متری ارائه می‌شود. این پروژه توسط شرکت مهرآفرین عملیاتی شده است و با وجود اینکه مدت زمان زیادی از آغاز این پروژه نگذشته است، اما می‌توان شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی از آن باشیم و به احتمال زیاد مانند سایر پروژه های این شرکت به خوبی و موفقیت تا پایان پیش رود.

پاسخ سوال آیا سرمایه گذاری در پروژه برلیان به صرفه است یا خیر؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا سرمایه‌گذاری بر روی برج پروژه برلیان مروارید شهر برای سرمایه‌گذاران به صرفه است یا خیر. برای سرمایه‌گذاری در یک پروژه اولین نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید این است که آیا کسی که مسئولیت اجرای پروژه را به عهده دارد از اعتبار کافی برخوردار است یا نه. خوشبختانه پروژه برلیان توسط یک تیم خبره و با تجربه در حال انجام است و تیم طراحی سازه و و عملیاتی آن از رزومه و تجربه خوبی برخوردار هستند و از این نظر می‌توانید اطمینان حاصل نمایید.

نکات قابل توجه برای سرمایه گذاری در پروژه برلیان

علاوه بر کسب اطمینان از میزان اعتبار و قوی بودن روزمه تیم عملیاتی یک پروژه باید به نکات قابل توجه دیگری توجه نمایید. از جمله نکات قابل تامل قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری در این پروژه شامل موارد زیر می باشد:

  • میزان اقساط پروژه برلیان و نحوه پرداخت اولیه
  • امکانات پروژه برلیان
  • متراژهای پروژه برلیان و تعداد طبقات آن
  • زمان تحویل پروژه
  • چشم انداز و جایگاه پروژه
  • نحوه نقل و انتقال پروژه

در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

میزان اقساط پروژه برلیان و نحوه پرداخت اولیه

نکته ای که باید قبل از هرگونه صرف هزینه‌ای به آن توجه نمایید میزان اقساط پروژه برلیان و نحوه پرداخت اولیه آن است. میزان واریزی اولیه و همچنین اقساط آن تا حد زیادی بستگی به متراژ واحدی دارد که شما قصد خرید آن را دارید. ولی اقساط اولیه آن برای واحدهای ۹۵، ۱۲۷ و ۱۳۱ متری به ترتیب عبارت اند از  ۳۱۷

میلیون، ۴۲۰ میلیون و ۴۳۰ میلیون می‌باشند و بسته به توافقی که با شرکت ارائه دهنده، می نمایید شرایط اقساط آن متفاوت است.

 

امکانات پروژه برلیان

نکته قابل توجه دیگر امکانات پروژه برلیان است و در واقع بسیاری از سرمایه گذاران از آن غافل هستند، در صورتی که میزان امکانات یک پروژه مثل دارا بودن لابی، سالن ورزشی، زمین بازی برای کودکان، سیستم اعلام اطفاء حریق و بسیاری از جزئیات دیگر که بیان کردن آن در این مقاله نمیگنجد، بسیار حائز اهمیت است.

متراژهای پروژه برلیان و تعداد طبقات آن

در خصوص این نکته در ابتدای مقاله به بررسی متراژهای آن پرداختیم ولی مجددا ذکر می‌گردد که متراژهای این پروژه ۹۵ متری، ۱۲۷ متری و ۱۳۱ متری است و تعداد طبقات آن ۳۱ طبقه است که از این ۳۱ طبقه ۲۵ طبقه آن مسکونی است و ۵ طبقه آن طبقه منفی است که مختص پارکینگ در نظر گرفته شده است و ۱ طبقه آن لابی ساختمان است. همچنین در هر طبقه ۶ واحد قرار داده شده است.

زمان تحویل پروژه برلیان

همانطور که احتمالا خودتان مستحضر هستید زمان تحویل هر پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است، مخصوصا برای کسانی که با خرید ملک قصد سرمایه گذاری دارند. زمان تحویل یک پروژه وابستگی زیادی به میزان قابل اطمینان بودن ساحب پروژه دارد و از آنجایی که این پروژه دارای سابقه خوبی است و شرکت عملیاتی آن قابل اعتماد است می توان به میزان انتظاری که اعلام یم کند اطمینان نمود و زمان تحویل این پروژه شامل ۱۴۰۱ روز می باشد که نسبتا مدت زمان معقولی می‌باشد.

چشم انداز و جایگاه پروژه

یکی از مزیت‌های منحصر به فرد در هر گونه سرمایه گذاری ملکی، توجه به چشم انداز و جایگاه پروژه است که خوشبختانه اکثر پروژه‌هایی که شرکت مهرآفرین به آن توجه می‌نماید چشم انداز و جایگاه آن است. همچین سعی می‌کنند که جایگاهی را انتخاب نمایند و تنظیم نمایند که از میزان نور کافی در تمام ۶ واحد بهره‌مند باشند و اصطلاحا نورگیر خوبی را در تمام واحد ها و طبقات داشته باشند.

نحوه نقل و انتقال پروژه برلیان

نکته آخری که قبل از سرمایه‌گذاری در آن باید توجه نمایید، توجه به نحوه نقل و انتقال پروژه است. منظور از نحوه نقل و انتقال توجه به دفترچه مالکیت بوده و در پروژه برلیان شما این امکان را دارید که دفترچه مالکیت را در دفتر تعاونی دریافت نمایید و از این بابت هیچگونه نگرانی را نخواهید داشت.

در پایان

سعی نمودیم در این مقاله به تمام نکاتی که در خصوص سرمایه گذاری در پروژه برلیان باید توجه نمایید، اشاره نماییم و به شرح و تفصیل هر کدام به صورت کامل بپردازیم. همچنین اطلاعاتی را در خصوص مشخصات ظاهری و داخلی این پروژه در اختیارتان قرار دادیم. همانطور که پیش‌تر ذکر نمودیم اولین نکته قابل توجه در خصوص سرمایه‌گذاری در پروژه برلیان توجه به شرکتی است که مسئولیت اجرایی و عملیاتی آن را به عهده دارد و از آنجایی که شرکت مهرآفرین یکی از با اعتبارترین شرکت‌ها در این حوزه است، با توجه به پیشینه‌ای که دارد، می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل برای شما محسوب شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *