اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۳۰ دی ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان از انتشار فراخوان ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در مرحله استانی، ویژه دانشجویان استان هرمزگان، خبر داد.

بازخبر/  محمد دل‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و اثربخش و همچنین تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود که فراخوان مرحله استانی، ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان منتشر شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، برگزاری این دوره از مسابقات در نهمین دوره شاهد تغییراتی خواهد بود، افزود: مهلت ثبت‌نام در مسابقات تا ۳۰ دی ماه خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند پس از انتخاب دو نفر عضو با شماره تماس ۰۹۳۹۷۶۱۴۵۳۲ یا ۰۷۶-۳۳۶۸۱۰۳۲ دبیرخانه استانی مسابقات تماس بگیرند.

دل‌پسند ادامه داد: دانشجویان می‌توانند در قالب گروه‌های حداقل دو نفره و حداکثر چهار نفره در این مسابقات شرکت کنند. (توصیه می‌شود هر گروه دست‌کم سه نفر عضو داشته باشد تا در صورت نیاز، اعضا بتوانند جایگزین یکدیگر شوند).

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان عنوان کرد: همچنین با توجه به نوع برگزاری مناظره (غیرحضوری) شرکت‌کنندگان باید نرم‌افزارها و ابزار لازم برای ایجاد ارتباط در زمان مناظره را از قبل مهیا کنند. همه مناظره‌کنندگان در طول مناظره باید آنلاین باشند و تصویر خود را منتشر کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *