چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان:

اسکان اضطراری در روستاهای زلزله زده هرمزگان برقرار است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه شرایط روستاهای زلزله هرمزگان به صورت متناوب رصد می شود، اظهار کرد: ترک خوردگی های عمیق منازل روستایی و آسیب به بافت فرسوده این روستاها عمده خسارات وارده بوده است.

بازخبر/مختار سلحشور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین جزئیات زمین‌لرزه‌ای‌ ۵/۵ ریشتری در عمق ۱۹ کیلومتری زمین، مرز خلیج فارس، جزیره قشم و هرمزگان – حوالی کنگ بامداد شنبه(۲۷ دی ماه)، افزود: از بدو وقوع زلزله تیم ارزیاب هلال احمر به محل مورد نظر اعزام و از شب گذشته تاکنون تمامی مسئولین در حال رصد اتفاقات هستند.

وی با بیان اینکه عمده اتفاقات در بندرلنگه و در سه روستای کلاتو، سایه خوش و دژگان این شهرستان رخ داد، خاطرنشان کرد: ترک خوردگی های عمیق منازل روستایی و آسیب به بافت فرسوده این روستاها عمده خسارات وارده بوده است.

سلحشور با اشاره به اینکه در هر سه روستا اسکان اضطراری، چادر و موکت برپا شده و تمامی امکانات فراهم شده است، عنوان کرد: با هماهنگی مناسب بین فرماندار، بخشداران و دهیاران تمامی شرایط لازم پیش بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه خوشخبتانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است، اضافه کرد: تنها یک مصدوم در روستای سایه‌خوش نیز گزارش شده بود که به صورت سرپایی درمان شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با همکاری سایر نهادهای مسئول بررسی ها به صورت متناوب رصد و استمرار خواهد یافت، خاطرنشان کرد: به طور حتم تیم های ارزیاب و امدادی در محل مستقر و تمامی پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *