ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اجرای طرح همیاران رفاه به صورت پایلوت در روستای جغین

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح همیاران رفاه در راستای برگزاری همایش زنان شاخص ایران به صورت پایلوت در روستای جغین شهرستان رودان خبر داد.

بازخبر/مریم یگانه در نشست تخصصی با کارآفرین برتر کشور و نماینده بنیاد ملی تعاون و توسعه کار آفرینی زنان ایران، گفت: باید اصلاحاتی در فرآیند شرح وظایف تکلیفی دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از موازی‌کاری بین بخشی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: باید در بخش های کلان توسعه اقتصادی استان طرح‌هایی از سوی دستگاه‌های مختلف ارائه شود و در خصوص مشاغل خانگی نیز  نیازسنجی شغلی لازم انجام گیرد.

یگانه ادامه داد: در راستای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان استان می شود از کلیه پتانسیل ها و ظرفیت‌های قشرهای متفاوت محلی و بومی استفاده کرد چرا که فرهنگ سازی اجتماعی، فرهنگی با وجود چهره های ماندگار استان است که باعث اعتماد سازی جامعه هدف می شود و در نتیجه گروه هدف را به سمت پویایی و ارتقای سطح دانش و تجربه فردی و اجتماعی مثبت و تحقق اهداف هدایت می کند.

به گزارش ایسنا، در این نشست تخصصی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان، کارآفرین برتر کشوری و نماینده بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران و مرکز آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعب العلاج  ایران حضور داشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *