آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

انواع ظروف تبلیغاتی را بشناسیم!

تبلیغات به‌اندازه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اهمیت دارد که تجارت‌ها هیچ فرصتی را برای دیده‌شدن از دست نمی‌دهند. اقلام بسیاری در حوزه هدایای سازمانی قرار می‌گیرند که انواع ظروف تبلیغاتی با کارکردهای متنوع نیز در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. از آنجایی‌که کارآیی این قبیل ظروف بسیار زیاد است، تبلیغات تأثیرگذار بسیاری روی مخاطبین خواهند داشت. از طرفی این ظروف نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی مدرن ارزان‌تر هستند که این مسئله از نظر اقتصادی به‌نفع تجارت‌های کوچک و نوپاست.

تبلیغات به‌اندازه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اهمیت دارد که تجارت‌ها هیچ فرصتی را برای دیده‌شدن از دست نمی‌دهند. اقلام بسیاری در حوزه هدایای سازمانی قرار می‌گیرند که انواع ظروف تبلیغاتی با کارکردهای متنوع نیز در این دسته‌بندی جای می‌گیرند. از آنجایی‌که کارآیی این قبیل ظروف بسیار زیاد است، تبلیغات تأثیرگذار بسیاری روی مخاطبین خواهند داشت. از طرفی این ظروف نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی مدرن ارزان‌تر هستند که این مسئله از نظر اقتصادی به‌نفع تجارت‌های کوچک و نوپاست.

 

 

امروزه حتی کسب‌وکارهای بزرگ و حرفه‌ای نیز با سفارش ظروف تبلیغاتی درحال تلاش هستند که رضایت طیف وسیعی از مشتریان را به سوی خود جلب کنند. استفاده از این ظروف در بسیاری از موقعیت‌ها مهیاست و به همین سبب شما این فرصت طلایی را دارید که نام و نشان تجاری خود را به‌راحتی سر زبان‌ها بیندازید. تنوع در طرح و رنگ و بهای تمام‌شده این اجناس آن‌ها را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع این ظروف آشنا کنیم.

چرا ظروف تبلیغاتی تا این اندازه محبوب هستند؟

شاید شما هیچ زمان دیگری تا این اندازه به مخاطبان خود نزدیک نبوده و نتوانید در روزمره آن‌ها حضور داشته باشید. از آنجایی‌که این اقلام بسیار کاربردی هستند، می‌توانید انتظار داشته باشید که افراد آن‌ها را با خود در بسیاری از زمان‌ها و شرایط مختلف به‌همراه داشته باشند. دراین‌صورت نه‌تنها احساس رضایت فوق‌العاده‌ای را در مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، بلکه این فرصت را دارید که توسط اطرافیان آن‌ها نیز دیده شوید!

یکی دیگر از نکاتی که خرید این قبیل هدایای تبلیغاتی را توجیه می‌کند، قیمت‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه آن‌هاست. به‌عنوان مثال هزینه‌ای که برای خرید یک ماگ تبلیغاتی، لیوان یا حتی فلاسک تبلیغاتی می‌دهید، از خرید یک ست دیجیتال، چرم یا صنایع دستی به‌مراتب ارزان‌تر است. به‌همین دلیل این فرصت را دارید که تعداد بیشتری از این ظروف را تهیه کنید.

بسیاری از ظروف تبلیغاتی مانند ماگ و لیوان‌ها به‌اندازه‌ای باکیفیت و مرغوب هستند که می‌توانید از دوام و ماندگاری آن‌ها اطمینان حاصل کنید. چه تبلیغاتی را می‌توانید بیابید که هر روز و هر لحظه در تماس مستقیم مخاطبین شما قرار بگیرد و همواره شما را به یاد آن‌ها بیاورد؛ آن‌هم با پرداخت هزینه بسیار مناسب؟!

انواع ظروف تبلیغاتی کدام‌اند؟

تقریبا هر نوع وسیله کاربردی و موردنیاز مخاطبین شما می‌تواند یکی از انواع ظروف تبلیغاتی باشد. اما معمولا شرکت‌های تولیدکننده این قبیل هدایا، انواع خاصی از هدایای خاص و پرطرفدار را به‌روزرسانی و تولید می‌کنند. از جمله این هدایا باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • انواع لیوان و ماگ‌های تبلیغاتی؛
  • لیوان‌های ABS؛
  • فلاسک؛
  • ست‌های زیرلیوانی؛
  • ست‌های چای‌خوری و فنجان؛
  • بشقاب.

هریک از این اقلام و ظروف کارآیی مخصوصی دارند؛ اما مهم‌ترین ویژگی‌ همه آن‌ها کاربردی‌بودن است. درواقع نیاز روزانه مصرف‌کنندگان و لزوم استفاده همیشگی از این وسایل باعث می‌شود تجارت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف استفاده از این ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی را دست‌کم نگیرند.

جالب است بدانید این ظروف هرکدام تنوع بی‌نظیری دارند و دست علاقه‌مندان را برای خرید نمونه‌های مختلف از این ابزارها کاملا باز گذاشته‌اند. اگرچه شاید تصور کنید لیوان‌ها همه به یک شکل هستند، زمانی‌که به تنوع فوق‌العاده آن‌ها نگاهی می‌اندازید، متحیر خواهید شد. از انواع ماگ‌ها، لیوان‌های شیشه‌ای، پلیمری و پلاستیکی و ست‌های خاص، همه و همه در راستای رفع نیازهای کاربران و تبلیغات مناسب کسب‌وکارهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

آشنایی با انواع لیوان‌های سرامیکی و شیشه‌ای

لیوان‌های تبلیغاتی باوجود تنوع فوق‌العاده‌ای که دارند و همچنین کارآیی مناسب، در زمره پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند. این لیوان‌ها از نظر جنس و مواد اولیه‌ای که در ساخت آن‌ها به‌کار رفته است، به دسته‌های متنوعی تقسیم می‌شوند که نمونه‌های سرامیکی یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. چاپ روی لیوان‌ها به‌گونه‌ای انجام می‌شود که از لبه بالایی ماگ‌ها فاصله دارد و از این نظر برای سلامتی مصرف‌کنندگان مشکلی نخواهد داشت.

از دیگر نکات مهم درخصوص این لیوان و ماگ‌های حرفه‌ای آن است که امکان چاپ متن و عکس دلخواه روی آن‌ها میسر شده است. به‌همین جهت امکان طراحی انواع ظروف تبلیغاتی به‌راحتی در اختیار سفارش‌دهندگان قرار دارد. هر اندازه سفارش چاپ ساده‌تر و آسان‌تر باشد، هزینه‌ای که برای خرید این هدایای تبلیغاتی پرداخت می‌کنید، کمتر خواهد بود.

لیوان‌های سرامیکی جذاب

سرامیکی‌بودن بدنه این لیوان‌ها باعث می‌شود طراحی و چاپی که‌ برای زیبایی و تبلیغات این اقلام درنظر گرفته می‌شود، به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود. همچنین لیوان‌های سرامیکی این قابلیت را دارند که در ابعاد و اندازه‌های بسیار متنوعی تولید شوند. معمولا از چاپ سابلیمیشن برای طراحی ظاهر این لیوان‌ها بهره می‌گیرند.

 

ازطرفی رنگ‌بندی‌های مختلفی برای این لیوان‌ها در نظر گرفته می‌شود که رنگ سفید یکی از محبوب‌ترین مدل‌هاست. علاوه‌بر آن لیوان‌هایی با داخل سفید یا رنگی، لیوان‌های دسته‌ رنگی و نوعی از ماگ‌های جادویی نیز در بازار یافت می‌شود که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. تنوعی را که در اندازه، رنگ و طرح لیوان‌های سرامیکی تبلیغاتی وجود دارد، در هیچ محصول دیگری نیابید.

لیوان‌های شیشه‌ای و فلزی

نمونه دیگری از انواع ماگ‌های تبلیغاتی در بازار یافت می‌شود که تماما از شیشه‌های دوجداره و نشکن یا استیل طراحی شده‌اند. این ماگ‌ها گاهی دارای درب یا بدون آن هستند که هریک کارآیی‌های مخصوص خود را دارد. ماگ‌های استیل گاهی فندکی هستند که ویژگی‌های نسبتا بیشتری را نسبت به دیگر انواع لیوان‌ها برای مصرف‌کننده مهیا می‌کنند. از انواع ظروف تبلیغاتی نظیر این محصولات حتی برای تهیه دمنوش‌ها نیز استفاده می‌شود.

تنوع رنگی در ماگ‌ها و لیوان‌های شیشه‌ای نسبت به انواع سرامیکی کمتر است؛ با‌این‌حال امکان تبلیغات کسب‌وکار شما روی هر یک از آن‌ها وجود دارد. بسته به سلیقه شما و حتی نیازهای مشتریان‌تان می‌توانید از رنگ زمینه تیره یا روشن برای جذابیت‌ بخشیدن به تبلیغات خود استفاده کنید.

نمونه‌های فلزی از استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند که دوام و ماندگاری بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگرچه این ظاهر این استیل‌ها بسیار جذاب و زیباست، این لیوان‌ها کمتر از مدل‌های سرامیکی گرمای مایعات محتوای خود را حفظ می‌کنند.

مزایای لیوان‌های ABS در یک نگاه

از دیگر انواع ظروف تبلیغاتی می‌توان به مدل‌های دیگری از لیوان‌ها اشاره کرد که از پلاستیک نشکن و مقاومی همچون ABS ساخته می‌شوند. از آنجایی‌که این پلاستیک‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت، رطوبت و همچنین ضربات سنگین دارند، از آن‌ها در بسیاری از صنایع مخصوصا لوازم خانگی استفاده می‌شود. همچنین لیوان‌های ساخته‌شده از این پلاستیک‌ها مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

اگرچه این لیوان‌ها پلاستیکی هستند، ظاهر بسیار جذابی دارند و درواقع تنوع فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای این دسته از لیوان‌ها قیمت نسبت‌ ارزان آن‌ها در مقایسه با لیوان‌های شیشه‌ای لوکس و سرامیکی است. این لیوان‌ها معمولا در اندازه‌ها و ابعاد فراوان و همچنین رنگ‌بندی‌های جذابی به بازار وارد می‌شوند. به‌همین سبب این ماگ‌ها طراحی‌های تبلیغاتی جالب‌توجهی دارند که شما را مسحور می‌کند.

در برخی مدل‌ها نیز لیوان‌ها همراه با قاشق‌هایی هستند که کارآیی این اقلام را بهبود می‌بخشد. اضافه‌شدن زیرلیوانی نیز از دیگر جذابیت‌های این محصولات محسوب می‌شود. تنوع در نوع و شکل دسته‌ها و همچنین رنگ‌بندی‌های جذاب آن‌ها طرفداران این قبیل هدایای تبلیغاتی را افزایش داده است.

آیا فلاسک گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی است؟

فلاسک‌ها عضو دیگری از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و به‌صرفه‌ای هستند که به‌علت کارآیی بالا محبوب و پرطرفدار هستند. هیچ شخصی را نخواهید یافت که از دریافت چنین هدیه‌ای خوشحال نشود. این فلاسک‌ها در جنس، طرح و مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و روانه بازار می‌شوند که کار انتخاب این هدایای سازمانی را برای بسیاری از علاقه‌مندان این هدایا آسان می‌کند.

 

 

برخی نمونه‌های گران‌قیمت از جنس استیل ضد زنگ هستند و معمولا از کیفیت‌های حرفه‌ای ساخته می‌شوند. این فلاسک‌ها با وجود یک دسته و در ظرفیت‌های مختلف کاملا کارآمد تلقی می‌شوند. نوع درب آن‌ها و همچنین اندازه و ابعاد هریک از انواع فلاسک‌ها متنوع است. صاحبان کسب‌وکارها معمولا انواع ظروف تبلیغاتی مانند این اقلام را براساس نوع نیازها و خواسته‌های مخاطبان خود انتخاب می‌کنند.

علاوه‌بر فلاسک‌ها که معمولا برای نگهداری نوشیدنی و مایعات گرم کاربرد دارند، دسته دیگری از این محفظه‌های نگهداری مایعات در زیر شاخه فلاسک‌ها قرار می‌‌گیرند که به‌عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

بطری آب و قمقمه

این محفظه‌های استیل، شیشه‌ای و غیره تنها برای نگهداری مایعات گرم طراحی نمی‌شوند. برخی مدل‌ها همچنین برای خنک‌ و پاکیزه نگاه‌داشتن آب و سایر مایعات کارآیی دارند. بطری‌های آب و قمقمه‌ها چنین عملکردی دارند و می‌توانند این مایعات را تا ساعت‌ها خنک حفظ کنند.

 

طراحی این قبیل لوازم موردنیاز نیز بسته به سلایق متنوع مشتریان کاملا متنوع است. به‌عنوان مثال برخی نمونه‌ها به فلاسک شباهت دارند و برخی دیگر همچون بطری‌های پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ظروف تبلیغاتی صرف‌نظر از ظاهر برای افرادی همچون ورزشکاران که فعالیت‌های فیزیکی بالایی دارند، کاملا مناسب است. به‌همین دلیل تهیه این اقلام به‌عنوان هدایای تبلیغاتی برای این دسته از مخاطبان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

طراحی‌های جذاب و رنگ‌بندی‌های متنوع از مهم‌ترین ویژگی‌های این اقلام است که آن‌ها را در ردیف پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌دهد.

شیکرهای ورزشی

اگر قصد تدارک هدایای خاص و منحصربه‌فردی برای مخاطبان ورزشکار و فعال خود دارید، شیکرها نیز گزینه مناسبی به‌نظر می‌آیند. بیشتر افراد با فعالیت‌های فیزیکی فراوان به ظروفی نیاز دارند که قرص، پودر و مواردی این‌چنینی را در طول تمرین برای آن‌ها نگهداری کند و همچنین امکان هم‌زدن برخی مایعات و مکمل‌های مختلف را برای آن‌ها به‌همراه داشته باشد.

شیکرها نیز در مدل‌های مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شوند که انتخاب آن‌ها را برای بسیاری از علاقه‌مندان راحت کرده است. جالب است بدانید این نمونه‌ از انواع ظروف تبلیغاتی قابلیت چاپ تامپو نیز دارند. همچنین با استفاده از خروجیضامنی آب این وسایل می‌توان به‌راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

نگاه آخر

این روزها بسیاری از کسب‌وکارها در پی انجام تبلیغات موثر برای تجارت‌های خود هستند و از هدایای مختلف تبلیغاتی برای این کار استفاده می‌کنند. ظروف با توجه به کارآیی بالا و هزینه‌های مناسب برای خرید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چنین اهدافی محسوب می‌شود.

بسته به اینکه مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند، این فرصت را دارید که انواع ظروف تبلیغاتی نظیر لیوان‌ و ماگ‌های شیشه‌ای، فلزی، سرامیکی و پلاستیکی ABS استفاده کنید. همچنین انواع فلاسک‌ها و محفظه‌هایی برای نگهداری گرم و سرد مایعات مانند شیکر، قمقمه و بطری آب نیز در زمره پرطرفدارترین این اقلام تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *