اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

اقتدار به معنای پرخاشگری و اهانت نیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در عرصه حاکمیت با احدی شوخی نداریم و با اقتدار و عمل در چارچوب تکالیف قانونی اقدام خواهیم کرد و اقتدار به معنای پرخاشگری و اهانت نیست.

 بازخبر/علی رئوفی صبح امروز(۲۳ دی ماه) در نشست با مدیران کل  و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به رویکرد کاری خود، خاطرنشان کرد: در کار اجرایی کاری به تفکرات سیاسی مدیران ندارم بلکه به شایستگی و رعایت نظم و انضباط اداری و توانمندی مدیر قائل هستم‌.

وی در همین رابطه گفت: در عرصه حاکمیت با احدی شوخی نداریم و با اقتدار و عمل در چارچوب تکالیف قانونی اقدام خواهیم کرد و اقتدار به معنای پرخاشگری واهانت نیست بلکه اجرای صحیح قانون جهت تکریم ورضایت مندی مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تکریم مردم، تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و اهمال در اجرای قانون متضرر مردم هستند و لذا توجه کافی در رسیدگی به امور مربوط به مردم اولویت کاری حوزه سیاسی واجتماعی وامنیتی است.

رئوفی در همین رابطه اظهار کرد: مدیران کل دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صورت میدانی با حضور در ادارات کل استان روند خدمات رسانی به مردم استان را ارزیابی و نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب همراه با افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی افزود: مردم هرمزگان، مردمی نجیب، شریف، اهل تعامل و شایسته بهترین خدمات هستند و حضور مسئولان در بین آنها برای شنیدن دغدغه هایشان سب دلگرمی آنها  و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نقش پررنگ و مهمی در استانداری دارد و باید برای تقویت جایگاه این معاونت تلاش کرد.

رئوفی با تاکید بر تقویت بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بیان کرد: بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با برنامه ریزی مناسب در بالاترین جایگاه علمی و کاری قرار گیرد.

وی افزود: نشست با مدیران کل و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برای ارزیابی اقدامات به صورت منظم برگزار می شود و مدیران در این نشست ها به ارائه اقدامات و عملکرد  دفاتر خود خواهند پرداخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *