آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

جذب استعدادها و نخبگان اولویت پارک علم و فناوری هرمزگان باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: نخبگان و کارآفرینان با ارائه ایده های نو همیاران خوبی برای دولت در ایجاد اشتغال هستند.

  بازخبر/نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز(۲۲ دی ماه) با حضور در پارک علم و فناوری هرمزگان، افزود: با بهره گیری کامل از ظرفیت های این مجموعه می توان دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم زد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: استفاده از پتانسیل واحدهای فناور و شرکتهای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان  می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد.

وی  با اشاره به پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور عنوان کرد: باید  زیر ساخت های لازم جهت تبلیغات محیطی برای فرهنگ سازی فناوری و نیز اطلاع رسانی و تبلیغ و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان انجام شود.

شیبانی تذرجی با تاکید بر جذب نخبگان و حمایت از آنها  عنوان کرد: باید نخبگان استان هرمزگان ساماندهی شوند و مکانی برای این نخبگان در نظر گرفته شود.

در این بازدید فعالیت تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان  تشریح شد و مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف به بیان فعالیت واحدهای مربوطه پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان صبح امروز به همراه جمعی از مدیران استانداری و با هدف آشنایی با فعالیت‌ها و توانمندی‌های فنی و تخصصی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در مجتمع فناوری پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *