چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
استاندار هرمزگان:

ذخیره شش ماه مواد اولیه روغن نباتی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: به منظور کنترل و رصد بازار، واحدهای صنفی برای دریافت سهمیه روغن باید در سامانه جامع تجارت به نشانی NTSW.IR ثبت نام کنند.

  بازخبر/    فریدون همتی شب گذشته(۲۱ دی ماه) امروز در بازدید از خط تولید یکی از کارخانه های تولید روغن نباتی، افزود: این کارخانه از مدت ها قبل برای شرایط خاص آماده شده و با تغییرات جدیدی که در این کارخانه با پیگیری معاونت اقتصادی و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعمال شد، خط جدید این کارخانه برای تولید محصول در مقیاس های مختلف راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در سه شیفت کاری مشغول تولید است، اظهار کرد: مصرف روزانه هرمزگان طبق برآورد قبلی ۸۰ تن است و با تولید روزانه ۱۰۰ تن روغن نباتی در این کارخانه، مشکلی برای تأمین نیاز مصرفی استان وجود ندارد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: واحدهای صنفی برای دریافت سهمیه روغن باید در سامانه جامع تجارت به نشانی NTSW.IR  ثبت نام کنند که این اقدام در راستای کنترل و رصد بازار صورت می گیرد.

همتی ضمن اطمینان خاطر از تأمین روغن مصرفی هرمزگان، عنوان کرد: مواد اولیه روغن نباتی در استان به اندازه کافی وجود دارد و  نیاز مصرفی شش ماهه استان ذخیره شده است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: برای پیشگیری از کمبود روغن، اقدامات لازم در مرزهای استان به‌منظور جلوگیری از خروج محصول تولیدی هرمزگان به سایر استان ها انجام شده است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *