ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از ابتلا به کرونا در یک دورهمی تا گلایه از عدم رعایت پروتکل‌ها در میدان میوه بندرعباس

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: یک دورهمی خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان ۹ نفر و یک گردهمایی خانوادگی در شهر بندرعباس ۱۶ نفر را مبتلا به بیماری کرونا کرد.

  بازخبر/عزیزاله کناری صبح امروز(۲۱ دی ماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود:  استفاده از ماسک ، عدم شرکت در اجتماعات ، رعایت ممنوعیت تردد شبانه ، رعایت بهداشت فردی ضروری است

وی اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان به خوبی در حال انجام است و در مجموع ۱۰۰۴ تیم با جمعیتی حدود ۲۰۰۸ نفر داوطلب در سه گروه نظارتی، مراقبتی و حمایتی با محوریت بسیج و هلال احمر و همراهی بهداشت برای کنترل  بیماری در تلاش هستند که این طرح بسیار تاثیرگذار بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: شهرداران و دهیاران سطح شهرستان همچنان گند زدایی اماکن عمومی و نقلیه عمومی را انجام دهند و حوزه اصناف، ادارات، دفاتر خدماتی، داروخانه ها و حوزه حمل و نقل نیز پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: مجتمع های تجاری و بازار ماهی فروشان سیستم تهویه خود را فعال تر کنند و پیجرهای آنها رعایت نکات بهداشتی را به مردم بطور مکرر اطلاع رسانی کند.

کناری در پایان تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در میدان میوه و تره بار بندرعباس ضعیف است و ضرورت دارد سازمن میادین نظارت خود را در این زمینه بیشتر کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *