ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
وزیر بهداشت خبر داد

شناسایی ۴ مورد جدید کرونا جهش یافته انگلیسی در ایران

وزیر بهداشت از شناسایی چهار مورد جدید کرونا جهش یافته انگلیسی در ایران خبر داد.

بازخبر/   وزیر بهداشت گفت: بعد از موردی که قبلا از ویروس جهش یافته کرونا اعلام کردم، در ردیابی هایی که برای ویروس جدید انجام می دهیم، یک خانواده ایرانی که مسافرتی به اروپا داشتند و به کشور بازگشتند، علامت پیدا کردند. گرچه که مسافران با PCR منفی وارد کشور می شوند اما با سامانه ای مرتب رصد می کنیم و این افراد در خانه ها قرنطینه می مانند و به محض شروع علائم نمونه گیری می کنیم.

وی افزود: در مجموع یکی از هموطنان که با خانواده به خارج از کشور سفر کرده بودند، علامت پیدا کرد. وی در خانه قرنطینه بود. پنجشنبه گذشته تستهای لازم را گرفتیم و بررسی های مجدد انجام شد. نهایت شب گذشته ساعت ۱۱ و نیم به من خبر دادند این چهار مورد هم در آزمایشگاه ریفرانس ما از نوع ویروس موتاسیون یافته انگلیسی است.

وزیر بهداشت گفت: یعنی چهار مورد جدید تایید شده از ویروس موتاسیون یافته انگلیسی در کشور دیشب نزدیک نیمه های شب به من گزارش کردند. بلافاصله دستورات جدیدی را برای مراقبت از بقیه موارد به معاونت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی صادر و ابلاغ کردم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *