آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

روحانی: شرکت های خارجی می خواستند واکسن کرونا را روی مردم ما آزمایش کنند، اجازه ندادیم

روحانی گفت: برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند، وزارت بهداشت ما به درستی این درخواست را قبول نکردند. مردم بدانند وسیله آزمایش برای شرکت های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

بازخبر/ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از مطالبات مردم این است که ما سریعتر بتوانیم واکسن را در اختیار مردم قرار دهیم و مرجع ما برای واکسن خارجی هم سازمان بهداشت و درمان است . در واکسن داخلی اقدامات خوبی شده است ما در واکسن خارجی بیش از یک ماه و چهل روز درگیر نقل و انتقالات آن بودیم.

وی ادامه داد: برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند، وزارت بهداشت ما به درستی این درخواست را قبول نکردند. مردم بدانند وسیله آزمایش برای شرکت های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

رئیس جمهور افزود: حتما خرید و تهیه واکسن جزو اولویت‌های ما است، مردم بدانند اگر واکسن آمد معنی آن این نیست پروتکل‌ها را انجام ندهند بلکه باید چند ماه بعد آن نیز پروتکل‌ها رعایت شود تا نتیجه واکسن را ببینیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *