اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فیروزی: ایرلاین ها تنها مجاز به افزایش قیمت ۱۰ درصدی هستند/ باید با متخلفین برخورد شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی تنها مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیط هواپیما را داده است و سازمان هواپیمایی کشوری مکلف است با ایرلاین های متخلف برخورد کند.

 بازخبر/ رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما، بیان کرد: باتوجه به انتقادها و شکایت هایی که در این زمینه به کمیسیون عمران مجلس واصل شده بود، کمیسیون چندین جلسه با حضور شرکت های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر راه و شهرسازی برگزار کرد. باتوجه به انتظارات شرکت های هواپیمایی و تاکید آن ها بر این که در صورت عدم حمایت تا ۶ ماه آینده هواپیماها زمین گیر خواهند شد؛ در نهایت مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مجلس شورای اسلامی تنها با افزایش قیمت ۱۰ درصد موافقت کرده است و افزایش بیش از ۱۰ درصد تخلف محسوب شده و سازمان هواپیمایی کشوری باید به این موضوع ورود کند. همان طوری که امروز شاهد افزایش قیمت در همه حوزه ها هستیم و از آنجا که بخشی از هزینه های ایرلاین با دلار باید تامین شود و امروز نرخ ارز حدود ۲۳ هزار تومان رسیده است، ما نمی توانستیم جلوی افزایش قیمت را در این حوزه بگیریم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی به ایرلاین ها داده شده است و هرگونه افزایشی بیش از این میزان تعیین شده خلاف می باشد. مردم شکایات خود را از ایرلاین ها به سازمان هواپیمایی ارسال کنند و سازمان هواپیمایی نیز باید به این موضوع ورود کرده و جلوی افزایش قیمت های نابجا را بگیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *