چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

فیروزی: ایرلاین ها تنها مجاز به افزایش قیمت ۱۰ درصدی هستند/ باید با متخلفین برخورد شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی تنها مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیط هواپیما را داده است و سازمان هواپیمایی کشوری مکلف است با ایرلاین های متخلف برخورد کند.

 بازخبر/ رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما، بیان کرد: باتوجه به انتقادها و شکایت هایی که در این زمینه به کمیسیون عمران مجلس واصل شده بود، کمیسیون چندین جلسه با حضور شرکت های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر راه و شهرسازی برگزار کرد. باتوجه به انتظارات شرکت های هواپیمایی و تاکید آن ها بر این که در صورت عدم حمایت تا ۶ ماه آینده هواپیماها زمین گیر خواهند شد؛ در نهایت مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مجلس شورای اسلامی تنها با افزایش قیمت ۱۰ درصد موافقت کرده است و افزایش بیش از ۱۰ درصد تخلف محسوب شده و سازمان هواپیمایی کشوری باید به این موضوع ورود کند. همان طوری که امروز شاهد افزایش قیمت در همه حوزه ها هستیم و از آنجا که بخشی از هزینه های ایرلاین با دلار باید تامین شود و امروز نرخ ارز حدود ۲۳ هزار تومان رسیده است، ما نمی توانستیم جلوی افزایش قیمت را در این حوزه بگیریم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی به ایرلاین ها داده شده است و هرگونه افزایشی بیش از این میزان تعیین شده خلاف می باشد. مردم شکایات خود را از ایرلاین ها به سازمان هواپیمایی ارسال کنند و سازمان هواپیمایی نیز باید به این موضوع ورود کرده و جلوی افزایش قیمت های نابجا را بگیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *