اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس:

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز براساس قانون رفتار می‌شود

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۸۸۹۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی جلوگیری شده است.

 بازخبر/مجتبی سارونه در گفت و گو با ایسنا، افزود: در این مدت با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف، از ۴۱۶۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و ۴۷۲۴ مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر، تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه براساس قانون رفتار می‌شود.

مجتبی سارونه ضمن قدردانی از همکاری دستگاه محترم قضایی، دادستانی ، مجموعه انتظامی اظهار کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه و در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری و همکاری مردم با مسئولان است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند، آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با قدردانی از شهروندان در اعلام به موقع گزارش‌های تخلف در شهر گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *