آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس:

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز براساس قانون رفتار می‌شود

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۸۸۹۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی جلوگیری شده است.

 بازخبر/مجتبی سارونه در گفت و گو با ایسنا، افزود: در این مدت با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف، از ۴۱۶۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و ۴۷۲۴ مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر، تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه براساس قانون رفتار می‌شود.

مجتبی سارونه ضمن قدردانی از همکاری دستگاه محترم قضایی، دادستانی ، مجموعه انتظامی اظهار کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه و در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری و همکاری مردم با مسئولان است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند، آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با قدردانی از شهروندان در اعلام به موقع گزارش‌های تخلف در شهر گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *