ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فراخوان استخدام در وزارت بهداشت

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه آغاز شده است، گفت: متقاضیان استخدام در دانشگاههای علوم پزشکی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org برای شرکت در آزمون مربوطه ثبت نام نمایند.

 بازخبر/به گزارش ایسنا، کامبیز نوروزی افزود: در این مرحله از آزمون ۹هزار و ۷۴۶  مجوز برای جذب نیروهای جدید در مراکز بهداشتی و درمانی کشور از محل مجوزهای صادره سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده است.

وی تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دانشگاه های علوم پزشکی و اداره کل منابع انسانی و همچنین هماهنگی های صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه هفته آینده، ظرفیت های جدیدی در دفترچه راهنمای آزمون اضافه می شود که با این افزایش، جمع مجوزهای فراخوان شده به بیش از ۳۹ هزار مجوز می رسد.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، نوروزی در پایان تصریح کرد: آزمون در تاریخ ۲۴ بهمن سال جاری و در رشته های شغلی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات وابسته به وزارت بهداشت برگزار و تلاش می شود پذیرفته شدگان نهایی آن در اسرع وقت شروع بکار نمایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *