ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس:

اتاق بازرگانی در عمل اقتصاد هرمزگان را متحول می‌کند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده بخش خصوصی هیچگاه شعار نمی دهد بلکه در عمل اقتصاد هرمزگان را متحول می سازد.

 بازخبر/محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بهره برداری از دفتر مستقل کانون زنان بازرگان استان هرمزگان، افزود: امروز شاهد تحولی دیگر در حوزه اقتصادی استان هرمزگان هستیم.

وی اضافه کرد: بانوان از همان ابتدا در خانواده پایه‌گذار اقتصاد و مدیریت امور بوده‌اند و به‌این‌ترتیب باید در اقتصاد استان و کشور هم سودمندی و تأثیرگذاری آنان را مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: نباید نقش زنان را در اقتصاد نادیده گرفت، در همین راستا اتاق بازرگانی بندرعباس به دنبال این هدف بوده است که به فعالیت بانوان در این حوزه رسمیت بخشد و تأسیس کانون زنان بازرگان استان نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع در هیئت‌ رییسه جدید بر تخصیص جایگاه ویژه و نقش ارزنده‌تر در حیطه اقتصاد به زنان هرمزگان، تأکید شد و بر آن شدیم تا یک مکان مستقل برای آن‌ها تدارک دیده شود که این اتفاق با پشتکار و انگیزه «سرکار خانم  علوی» رئیس هیئت‌مدیره کانون زنان بازرگان استان، سایر بانوان توانمند هرمزگانی رقم خورد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بندرعباس در شرق هرمزگان خواهیم بود، بیان کرد: گسترش حوزه کاری اتاق بازرگانی بندرعباس به یاری خداوند به سرعت به پیش می رود و امیدواریم بتوانیم خدمات قابل توجهی را به بازرگانان در سراسر استان ارائه دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس اضافه کرد: تشکل های اتاق بازرگانی بندرعباس دارای زیرساخت های خوبی هستند و در آینده نیز بر کیفیت زیرساخت های موجود افزوده خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس همچنین از حمایت های همه جانبه مسئولاناز بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی بندرعباس  قدردانی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *