آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خرید بهترین ماشین های آئودی در carech

آئودی یکی از بهترین شرکت های خودروسازی آلمانی می باشد که خودروهای مدرن و لوکس تولید می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر اینگولشتات، بایرن و آلمان قرار دارد و مدل های مربوط به آن در ۸ کشور اروپایی و ۹ کارخانه تولید می شود.آئودی یکی از سه برند معروف خودروساز مشهور و لوکس در جهان می باشد که آن دو تای دیگر مرسدس بنز و بی ام و هستند. این سه برند به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس در جهان شناخته می شوند.

آشنایی باخودرو سازی آئودی

آئودی یکی از بهترین شرکت های خودروسازی آلمانی می باشد که خودروهای مدرن و لوکس تولید می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر اینگولشتات، بایرن و آلمان قرار دارد و مدل های مربوط به آن در ۸ کشور اروپایی و ۹ کارخانه تولید می شود.آئودی یکی از سه برند معروف خودروساز مشهور و لوکس در جهان می باشد که آن دو تای دیگر مرسدس بنز و بی ام و هستند. این سه برند به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس در جهان شناخته می شوند. این شرکت نیز مانند سایر شرکت های خودروساز اروپایی پیشینه طولانی دارد و بیشتر از یک قرن پیش به وسیله آگوست هورش و در سال ۱۸۹۹ تاسیس شده است. اولین خودروی آئودی در سال ۱۹۰۱ تولید شده است.

در تولید این محصول ۱۵ کارگر تلاش کردند. بهتر است بدانید که این خودروبه صورت تقریبی سرعتی معادل ۳۲ کیلومتر بر ساعت دارد. علت تاسیس این شرکت خودروسازی بهنام آئودی این است که این نام در واقع ترجمه لاتین نام خانوادگی خود هورش بوده است. خودروهایی با حداکثر سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت تولید کرد و با چندین خودرو که خود آنها را تولید کرده بود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کرد. در سال ۱۹۲۹این شرکت برای نخستین بار خودرویی تولید کرد ۶ سیلندر بوده و مدل آنها درسدن و تسویکاو بوده است. در همین سال نیز خودروهای دیگری که ۴ و ۶ سیلندر بودند را روانه بازار جهانی خودرو کرد. شرکت آئودی نخستین تولید کننده در زمینه خودرو های تمام گالوانیزه می باشد که در تمام جهان سابقه ندارد.

خودروهای تولید شده توسط برند آئودی همیشه توسط قدرت بالای موتورشان شناخته شده و به این دلیل مشهور هستند. البته علت مشهور بودن خودروهای این شرکت فقط موتور آن نیست بلکه علت های گوناگونی دارد که یکی از مهمترین آن تولید خودروهای اسپرت و همچنین خودروهای برقی می باشد. بهتر است بدانید که علامت تجاری شرکت خودروسازی آئودی چهار حلقه می باشد که در هم تنیده شده اند. این شکل نشان دهنده پیوستن چهار شرکت خودروسازی می باشد. این شرکت ها عبارتند از: هورش،آئودی،واندرر و دی کی دبلیو.

آئودی q5

آئودیq5، شاسی بلند بوده و گیربکس آن تیترونیک میباشد. این ماشین هشت دنده دارد و تعداد سیلندر آن ۴ عدد میباشد. همچنین قدرت موتور این دستگاه به میزان ۲۳۰ اسب بخار بوده و مصرف سوخت آن ۸.۷ لیتر می باشد. همانطور که میدانید نوع سوخت این ماشین ها بنزین بوده و مجهز به اوردرایو و توربو شارژ می باشد.

بهتر است بدانید که ترمز جلو این ماشین منحصر به فرد از نوع دیسکی خنک شونده بوده و ترمز عقب آن دیسکی میباشد. این ماشین دو دیفرانسیل بوده و رینگ آن ۲۰ اینچ می‌باشد. تعداد استاندارد سرنشین این نوع از ماشین های آئودی پنج نفر بوده و حداکثر سرعت آن ۲۲۸ کیلومتر در ساعت می باشد. همچنین این ماشین شتابی معادل با ۶.۹ ثانیه دارد.تا اینجا این ماشین منحصر به فرد را معرفی کردیم. در ادامه قصد داریم به معرفی قابلیت های آن بپردازیم.

این نوع از ماشین های آئودی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل می باشد. این ماشین به سیستم کنترل پایداری مجهز است. در این محصول سیستم کنترل کشش نیز وجود دارد. همچنین این ماشین فوق العاده به گشتاور ۳۵۰،پریز برق، بلوتوث، پخش کننده انواع دی وی دی و وی سی دی، جی پی اس، کنترل آب و هوای اتوماتیک، کنترل صدا روی فرمان، کروز کنترل، دماسنج خارجی و سانروف مجهز می باشد.

از دیگر سیستم های تعبیه شده در این ماشین می توان به سیستم دسترسی بدون کلید و سیستم هشدار خواب آلودگی اشاره کرد. همچنین از دیگر مزایای این نوع از ماشین های آئودی می‌توان به آینه الکترو کرومیک، حسگر باران، انواع کیسه هوا برای راننده و سرنشینان، ردیابی خودروی به سرقت رفته، صندلی برقی سرنشین، کمربند پیش کشنده، تهویه مطبوع و …. اشاره کرد. موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای این ماشین منحصر به فرد می باشند.

آئودیA6

ماشینآئودی A6 به فرمان پذیری عالی، کیفیت ساخت بالا و سواری راحت معروفند. این نوع از ماشین های آئودی در کنار تجهیزات رفاهی مدرن قرار گرفته است تا برتر از محصولات بی ام و و مرسدس بنز باشد. در این قسمت قصد داریم به معرفی جدیدترین نسل از آئودی A6 پرداخته و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با نگاهی کوتاه به بدنه و ظاهر خارجی این مدل از ماشین های آئودیمی ‌توان آنرا از جمله فوق العاده ترین ماشین ها در طراحی دانست.دماغه این خودرو به سطح زمین نزدیکتر شده است.

بیشترین تفاوت این مدل با مدل A7 را میتوان نوار کمر باریک بین چراغ های عقب آن دانست که این تغییر هرچند کوچک است اما تفاوت بزرگی را ایجاد کرده و این ماشین را از نمای عقب عریض تر جلوه می دهد. به محض وارد شدن در ماشینA6 متوجه طراحی بی نظیر این ماشین، کابین بی سر و صدا و صندلیهای لوکس آن که به سیستم سرمایشی و ماساژور مجهز هستند می‌شوید.روکش های این ماشین تمام چرم می باشد. همچنین این ماشین به دستگاه یون ساز و سقف پانورامیک می باشد. کیفیت و طراحی فوق العاده این ماشین، مدیون پیشرفت قابل توجه آن و وجود متریال با کیفیت درون آن می باشد.در این ماشین مانند مدل قبلی از توربو شارژر استفاده شده است. قدرت این نوع از ماشین های آئودی ۳۴۰ اسب بخار بوده و گشتاور آن ۵۰۰ نیوتن متر می باشد.

آئودیS6

ماشین هایآئودی S6 یکی از برترین خودروهای مدرن به حساب می آیند. در این مقاله قصد داریم این مدل را بررسی کرده و به مزایا و ویژگیهای آن بپردازیم. در اروپا این مدل از ماشین های آئودی با یک پیشرانه ۳ لیتری عرضه می‌شوند. این موتور تاخیر توربو را از بین برده و آن را به یک توربوشارژر الکتریکی مجهز می‌کند. همچنین ۳۵۰ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن ۷۰۰ نیوتن متر می باشد. این نیروی فوق العاده از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ محرک ارسال میشود. این مدل، ظرف ۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

از مزیت های دیگر این محصول می توان به مصرف سوخت مناسب آن اشاره کرد. سوخت مورد نیاز این ماشین گازوئیل می باشد. از آنجایی که این مدل از ماشین های آئودی اسپرت می باشد؛ به سیستم فرمان کمکی و همچنین سیستم تعلیق اسپرت مجهز شده اند تا ارتفاع خودرو در یک سانتیمتر کاهش پیدا کند. همچنین این خودروها به سیستم ترمز بسیار خوب و قدرت مندی مجهز هستند.

خرید بهترین خودروهای آئودی در carech

در سایت Carech می توانید برترین خودروهای آئودی موجود در جهان را با کمترین هزینه مشاهده کرده و هر کدام را که خواستید؛ با آسان ترین و سریع ترین روش خریداری کنید. البته لازم است بدانید که خودروهای آئودی با توجه به نوع و خصوصیات آن ها قیمت های متفاوتی دارند. این سایت مزیت های بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به مشاوره رایگان، ثبت سفارش رایگان، تحویل درب منزل و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. همچنین بازگشت خودروی مورد نظر تا ۵ روز میسر می باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *