اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیف شده در پارکینگ های استان خبر داد.

بازخبر/سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۴ دی ماه) در حاشیه بازدید از پارکینگ موتور سیکلت های رسوبی در بندرعباس، اظهار کرد: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص. طرح ترخیص موتور سیکلت هایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، در پلیس راهور استان و سایر شهرستان‌ها  اجرایی شده است.

وی افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ ها توقیف شده است می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه مالکان موتورسیکلت ها می توانند در صورت داشتن خلافی بیش از یک میلیون تومان، با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند، عنوان کرد: با توجه به قانون ۸ سال سن تردد برای موتور سیکلت ها، شرط ترخیص برای این وسایل نقلیه مدت پیش گفته است و چنانچه مالک موتور سیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت با برگه معاینه فنی معتبر باشد، پس از بازدید کارشناس پلیس راهور و اخذ تائیدیه مربوطه، برابر دستورالعمل نسبت به ترخیص آن اقدام خواهد شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: موتور سیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه موتور سیکلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نیستند، تصریح کرد: این طرح ترخیص مشمول موتور سیکلت های رسوبی می باشد که صرفاً توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتور سیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقامات محترم قضایی توقیف شده اند پس از سیر مراحل مربوطه در فرایند ترخیص این دستورالعمل قرار می گیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *