آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کاهش ۱۱ درصدی موارد مثبت به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه موارد مثبت ابتلاء به کرونا در استان ۱۱ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته هرمزگان با رنگ زرد، به معنای کمترین خطر معرفی شده است.

بازخبر/دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۱۳ دی ماه) در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان هرمزگان، افزود: طی یک هفته گذشته هرمزگان با رنگ زرد، به معنای کمترین خطر معرفی شده است اما رنگ زرد به معنای وجود موارد مثبت بیماری، بستری و فوتی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، اضافه کرد: در هفته گذشته با جان باختن شش نفر دیگر براثر کرونا، شمار فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۶۷ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در این مدت پذیرش بیماران جدید بستری ۸ درصد افزایش و شمار ترخیص بیماران کرونایی ۱۳ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: اکنون ۱۰۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

فرشیدی با اشاره به اینکه  حال ۷نفر از آنها وخیم است، اضافه کرد: ۸۰۳ بیمار نیز در قرنطینه بسر می‌برند که این آمار نسبت به هفته قبل، ۳۵درصد کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ نفر از بیماران در قرنطینه‌های خارج از منزل و موقت بسر می‌برند که نتایج بسیار خوبی داشته است، تصریح کرد: از هم استانی‌هایم در خواست دارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و پرهیز از هر گونه تجمع، به کنترل این بیماری کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان تأکید کرد: تجمع بیش از سی نفر در مکان‌های رو باز ممنوع است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *