ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

از ظرفیت بخش‌های اقتصادی هرمزگان در حمایت از تیم فوتسال رودان بهره می‌بریم

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: صعود تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر باعث افتخاراستان و ورزش بانوان است.

بازخبر/محمودرضا امیاری روز گذشته(۱۰ دی ماه) در دیدار با اعضای تیم فوتسال بانوان هیات رودان پس از صعود به لیگ برتر کشور، افزود: با وجود مشکلات موجود هیئت فوتبال رودان، تلاش ها و پیگیری های مستمری انجام شد و تیم فوتسال بانوان رودان به نمایندگی از استان هرمزگان به لیگ برتر صعود کرد که این صعود  باعث افتخار وارزشمندی جایگاه فوتسال بانوان  استان است.

وی تصریح کرد: بررسی های لازم درجهت مطالبات تیم در زمینه های کادرفنی، برگزاری میزبانی‌ها، حضور تیم در مسابقات رفت و برگشت، امکانات و زیرساخت‌ها، برآورد هزینه ها و … انجام خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حد توان از این تیم بانوان نیز حمایت خواهد کرد.

امیاری با اشاره به اینکه جهت حمایت بیشتر تیم، پیگیری های لازم از بخش های اقتصادی استان صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: ورزش جایگاهی ویژه در جامعه دارد و پیروزی‌ها و افتخاراتی که تیم‌ها و ورزشکاران در میادین ورزشی به دست می آورند باعث شور و نشاط در جامعه می شوند و حضور بانوان ورزشکار نیز انگیزه‌ای برای سایر حضور سایر بانوان در میادین ورزشی خواهد شد.

وی اضافه کرد: ورزش رودان ظرفیت‌های خوبی در حوزه های وزنه برداری، کشتی، دوومیدانی، فوتبال و …دارد و باید به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان نگاه ویژه ای شود تا مشکلات موجود رفع شود.

همچنین رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان اعلام کرد: هیئت فوتبال نیز در حد توان حامی و پشتیبان تیم‌های فعال و افتخارآفرین خواهد بود.

قاسم رنجبریان با اشاره به اینکه ظرفیت بانوان هرمزگان در فوتسال مثال زدنی است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به نحو شایسته بهره برد و به طور حتم تلاش مجموعه ورزش استان حمایت از تیم فوتسال رودان در مسابقات لیگ برتر کشور است.

به گزارش ایسنا، این جلسه با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، خادمی معاون ورزشی، مرادی سرپرست معاون ورزش بانوان، رنجبریان رئیس هیئت فوتبال، دهباشی رئیس اداره ورزش و جوانان رودان، زاهدی رئیس هیئت فوتبال رودان، کریمی نائب رییس آقایان، سالاری نائب رییس بانوان و جعفرپور سرمربی تیم جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات تیم فوتسال بانوان رودان در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *