ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس بازسازی شد

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از بازسازی و مرمت ورزشگاه ساحلی غدیر خبر داد.

بازخبر/مهدی رنجبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تنها ورزشگاه ساحلی استاندارد بندرعباس که سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد، بازسازی شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال قابل توجه از این مجموعه ورزشی ساحلی، به منظور بهره‌مندی هرچه بهتر ورزشکاران از این ظرفیت، مشکلات عمده آن برطرف شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ادامه داد: در بازسازی و بازآفرینی این ورزشگاه ساحلی، سیستم روشنایی، تاسیسات، رختکن‌ها و مسطح کردن زمین و اقدامات دیگر انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم کنیم که جوانان بتوانند ضمن بروز استعدادهای خود از شور و نشاط نیز برخوردار شوند، تصریح کرد: ایجاد فضاهای ورزشی و بازسازی اماکن ورزشی که در گذشته احداث شده‌اند، یکی از زمینه‌های کمک به شور و نشاط جوانان این شهر است.

رنجبری خاطرنشان کرد: زمین ورزشی ساحلی غدیر که سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد، میزبان رقابت‌هایی همچون فوتبال ساحلی، والیبال، هندبال و کبدی بوده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت گسترده ساحل در استان، باید بتوانیم به درستی در جهت ایجاد فضاهای ورزشی ساحلی گام برداریم و به عنوان قطب اصلی ورزش‌های ساحلی در کشور معرفی شویم که نیاز آن ایجاد فضاهای استاندارد و مناسب است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس در پایان نیز عنوان کرد: کار بازسازی و تعمیرات اساسی این ورزشگاه توسط این مدیریت و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *