ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان:

تنها تولید کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال تولید است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از تامین و توزیع روغن خوراکی، استان خبر داد و افزود: در تامین و توزیع این نوع کالا مشکلی نداریم.

بازخبر/محمد عباسی روز گذشته(هشتم دی ماه) در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای بندرعباس، اظهار کرد: مواد اولیه تولید، به کارخانه حیات هرمزگان تخصیص داده شد و تامین و توزیع این کالای اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: درحال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌هایی است که در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند.

عباسی ادامه داد: تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها تولید کننده روغن نباتی در استان است، به صورت سه شیفت در حال تولید روغن است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، بیان کرد: شهروندان هرگونه کمبود کالای یادشده را با ذکر مکان به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا نسبت به گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، همکاران ما نسبت به تامین روغن آن منطقه سریعا اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *