آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان:

تنها تولید کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال تولید است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از تامین و توزیع روغن خوراکی، استان خبر داد و افزود: در تامین و توزیع این نوع کالا مشکلی نداریم.

بازخبر/محمد عباسی روز گذشته(هشتم دی ماه) در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای بندرعباس، اظهار کرد: مواد اولیه تولید، به کارخانه حیات هرمزگان تخصیص داده شد و تامین و توزیع این کالای اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: درحال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌هایی است که در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند.

عباسی ادامه داد: تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها تولید کننده روغن نباتی در استان است، به صورت سه شیفت در حال تولید روغن است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، بیان کرد: شهروندان هرگونه کمبود کالای یادشده را با ذکر مکان به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا نسبت به گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، همکاران ما نسبت به تامین روغن آن منطقه سریعا اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *