اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فردا مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال هرمزگان برگزار می‌شود

مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال هرمزگان ساعت ۱۰ صبح فردا نهم دی ماه برگزار خواهد شد

بازخبر/دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد کرونا استان هرمزگان و اخذ مجوز از این ستاد مجمع  انتخاباتی ریاست هیات فوتبال هرمزگان صبح سه شنبه نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

اصغر معماری اظهار کرد: برای پست ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیات فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیات فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیات فوتبال) و مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) ثبت نام کرده اند.

البته پیش از این اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس) هم برای ریاست هیات ثبت نام کرده بود که قبل از برگزاری مجمعی که قرار بود هجدهم آبان ماه برگزار شود انصراف خود را اعلام کرد و همچنین فرامرز عیانی دیگر داوطلب این انتخابات از سوی فدراسیون فوتبال به احراز شرایط نرسید.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود از ۱۸ آبان ماه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار و رئیس آن انتخاب شد اما به یکباره این مجمع لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

در حالی که بهاروند(سرپرست فدارسیون فوتبال) و طالقانی(مسئول کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال) در بندرعباس حضور داشتند و حتی شنیده ها از حضورشان در استانداری و دیدار با استاندار هرمزگان خبر می داد، به یکباره در ساعت ۱۰ صبح خبر لغو مجمع از سوی پیروان(مسئول حراست فیزیکی هیئت فوتبال استان هرمزگان) به علت مخالفت ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *