آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم:

کمبودی در حوزه تامین کالاهای اساسی قشم وجود ندارد

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم گفت: بیش از ۲۰۰ تن مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم در دو هفته گذشته در این شهرستان فروش رفته است.

بازخبر/علیرضا نصری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم پس از بحث و گفت و گوی کارشناسی پیرامون قیمت تمام شده و تعیین قیمت مصوب،  بلافاصله بازدید اعضا از فروشگاه های عرضه محصول با هدف نظارت و تاکید بر ممانعت از گرانفروشی انجام شد.

وی ادامه داد: روزانه ۱۵ تا ۱۷ تن مرغ، وارد شهرستان و توسط فروشگاه ها و عاملین فروش با قیمت مصوب ۲۱۴ هزار ریال در اختیار مردم قرار داده می شود.

نصری با یادآوری این مطلب که کمبودی در حوزه تامین  کالاهای اساسی وجود ندارد، تصریح کرد: ثبات و آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم برای کارگزاران دولت حائز اهمیت است و این مهم با همکاری قشموندان ممکن خواهد بود.

فرماندار شهرستان قشم در ادامه از حسن همکاری کسبه و عاملین فروش مواد گوشتی، پروتئینی تقدیر و تاکید کرد: در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و خودداری نمودن از کسب درآمد بیشتر به هر قیمت، رویه ی انسانی، ارزشمند و شایسته تحسین است که از نگاه مردم و خدمتگزاران آنان پنهان نمی ماند.

در بخش حرا ۲۲ روستا ۱۲ مرغ فروشی،  شهاب ۸ روستا و یک شهر ۷ مرغ فروشی، مرکزی یک شهر و ۲۷ روستا ۷۰ مرغ فروشی و در شهر قشم ۱۷ مرغ فروشی تامین مرغ شهرستان را بر عهده دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *