اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نوبت گیری تست کرونا در هرمزگان اینترنتی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی سامانه نوبت گیری اینترنتی برای انجام تست کرونا خبرداد.

بازخبر/دکتر فامطه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر، افزود: شرایط نوبت گیری برای انجام تست کرونا به صورت اینترنتی در استان فراهم شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه افراد دارای علائم کرونا می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.corona.hums.ac.ir به صورت اینترنتی نوبت بگیرند، اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه از ازدحام جمعیت در مراکز انجام تست کرونا جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۶ بیمار به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان هرمزگان بستری هستند، اظهار کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان هرمزگان گزارش نشد و شمار جانباختگان همان ۹۵۸ نفر باقی ماند.

نوروزیان ادامه داد: از۱۰۶ بیماری که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند، ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها نیز وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در کشور انگلستان، خاطرنشان کرد: سرعت انتشار و واگیردار بودن این ویروس ۷۰ درصد بیشتر از ویروس کووید ۱۹ است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *