ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
ملی پوش هرمزگانی پاراکانو:

به دنبال جواز حضور در پارالمپیک با کسب مدال هستم

ملی پوش هرمزگانی پاراکانو گفت: با تمرینات و تلاش‌هایی که داشتم دیگر تنها به کسب سهمیه بسنده نمی‌کنم و می‌خواهم با کسب مدال جواز حضور در پارالمپیک را به‌دست بیاورم.

بازخبر/اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره تمریناش بیان کرد: خدا را شکر پس از اخذ مجوزها، اردوهای قایقرانی برای انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز شد. شرایط اردو بسیار متفاوت است و تمرینات از سطح بالاتری برخوردار است.

وی ادامه داد: با صحبتی که با مسئولین فدراسیون و همچنین سرمربی پاراکانو داشتم، قرار بر این شد که اردو را تحت نظر ایرج اقلیمی در بندر انزلی دنبال کنم. انزلی چون آب جریان دارد شرایط بهتری دارد ضمن اینکه از روزی که قایق جدیدم را دریافت کردم و با آن تمرین می‌کنم، تحت نظر آقای اقلیمی کار را دنبال کردم و در انزلی می‌توانستم با ایشان همراه باشم.

جاهدی اضافه کرد: جریان آب در پیست انزلی بسیار متفاوت است و این مسئله به من خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود هر روز شرایط متفاوتی را تجربه کنم و به میزان آمادگی‌ و تجربه‌ام افزوده شود. اینجا اصلاح تکنیک را زیر نظر آقای اقلیمی دنبال می‌کنم و ایشان هم انصافا برای من زحمت زیادی می‌کشند.

وی درباره شرایط اردوی قایقرانی در بندرانزلی گفت: همه چیز اینجا خوب است. هم شرایط اسکانی که نیروی دریایی هماهنگ کرده مناسب است. هر ورزشکار یک اتاق مجزا دارد و نکات بهداشتی هم در فضای تمرین و هم اسکان کاملا رعایت می‌شود. هیات قایقرانی گیلان هم همه چیز را آماده کرده برای برگزاری یک اردوی کاملا مناسب.

جاهدی در پاسخ به این سوال که «چقدر به کسب سهمیه امیدوار است؟»، اظهار کرد: خیلی امیدوارم. سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان رقبای آسیایی را پشت سر گذاشتم و به نوعی سهمیه قاره‌ای را کسب کردم. شرایط کسب سهمیه پاراکانو به این صورت است که ۱۰ قایق از ۳ قاره مختلف صاحب سهمیه می‌شوند. تاکنون ۶ قایق سهمیه گرفتند و مابقی در مسابقات انتخابی امسال گزینش می‌شوند. اگر بتوانم شرایط سال قبلم را تکرار کنم صاحب سهمیه خواهم بود.

وی افزود: البته شرایط امسال متفاوت است. من هم تجربه بیشتری دارم و هم اینکه پارسال با قایقی که خودم ساخته بودم تمرین می‌کردم اما پس از قهرمانی جهان قایقی با بالاترین استاندارد و بهترین کیفیت تهیه شد و با آن تمرین می‌کنم. به همین دلیل امسال تنها به کسب سهمیه بسنده نخواهم کرد و هدفم این است که اولا روی سکو بروم در کنار آن جواز حضور در المپیک را به‌دست بیاورم.

جاهدی در پایان گفت: خدا را شکر از زمان آغاز اردوها شرایط بسیار تغییر کرده. پیش از این تمرین در خانه یا در شرایط قرنطینه را تجربه کردیم اما با شروع اردوها هر روز شاهد پیشرفت هستیم و امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *