ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دختران شین‌آباد استخدام آموزش و پرورش می‌شوند

ایرنا نوشت: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران آسیب دیده در حادثه آتش‌سوزی “شین آباد” پیرانشهر بدون آزمون در آموزش و پروش استخدام می‌شوند.

بازخبر/   کمال حسین‌پور روز سه‌شنبه افزود: طی جلسه مشترک و دیدار با وزیر آموزش و پرورش با توجه به وضعیت به وجود آمده برای دختران روستای شین‌آباد و تامین آینده شغلی آنان، دستور استخدام تمامی حادثه‌دیدگان از سوی وی صادر شد.

وی ادامه داد: طبق این دستور دانش‌آموزان “شین آباد “پیرانشهر با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس بدون آزمون جذب سیستم آموزش و پرورش کشور خواهند شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم‌اکنون تمامی شرایط درمان، اسکان، رفت و آمد، خدمات رفاهی و تامین داروی این دختران به صورت رایگان با استفاده از منابع دولتی تامین می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین سلامتی آنها وجود ندارد، اضافه کرد: موضوع سهمیه دانشگاه دختران نیز از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال پیگیری است تا بتوانیم برای این عزیزان سهمیه دانشگاهی نیز اخذ کنیم.

به گزارش ایرنا، ۱۵ آذرماه ۱۳۹۱ مدرسه ابتدایی دخترانه انقلاب اسلامی “شین آباد” در شهرستان مرزی پیرانشهر به دلیل استفاده از بخاری نفتی غیراستاندارد، دچار آتش‌سوزی شد.

در این حادثه ۲ دانش‌آموز فوت کردند و ۲۶ دانش‌آموز این مدرسه دخترانه نیز دچار سوختگی شدند که سوختگی ۱۴ نفر از آنها شدید بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *