اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۷۰ میلیارد تومان در حساب پرسپولیس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه پرسپولیس با نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

بازخبر/تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز (شنبه) در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا، برابر اولسان هیوندی کره دو بر یک شکست  خورد و نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

بر اساس پاداش‌هایی که برای این دوره از رقابت‌ها تعیین شده بود، پرسپولیس ۲ میلیون دلار بابت نایب‌ قهرمانی و ۷۵۰ هزار دلار نیز بابت بردها و برتری در مراحل قبل از AFC قبل پاداش دریافت خواهد کرد(حدود ۷۰ میلیارد تومان با احتساب امروز هر دلار ۲۵۵۰۰ تومان).

پرسپولیس اگر قهرمان می‌شد، پاداش ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری تیم قهرمان را به خود اختصاص می‌داد و از طرف دیگر به جام باشگاه‌های جهان صعود می‌کرد که در این تورنمنت تیم آخر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از فیفا پاداش دریافت می‌کند. در واقع پرسپولیس با از دست دادن قهرمانی، حداقل ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار، پاداش کمتری دریافت می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *