ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پاسخ محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت؛

آیا افرادی که در منزل از بیماران کرونایی مراقبت می‌کنند باید قرنطینه شوند؟

محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گویند: افرادی که از مبتلایان به کووید-۱۹ در منزل مراقبت و پرستاری می‌کنند لازم است ضمن رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری برای مراقبت از فرد بیمار، حداقل تا ۱۴ روز قرنطینه شوند و در صورت مشاهده‌ی علائم بیماری با مراجعه به مراکز تعیین شده و بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط پزشک در صورت نیاز آزمایش دهند.

بازخبر/محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با انتشار مطلبی به این پرسش پاسخ داده‌اند که آیا افرادی که در منزل از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ مراقبت می‌کنند به انجام آزمایش یا قرنطینه نیاز دارند یا خیر؟

آن‌ها می‌گویند: توصیه شده است همه اعضای خانواده که از بیماران در خانه مراقبت کرده یا در تماس نزدیک با آنها بوده‌اند از شروع علائم فرد بیمار تا ۱۴ روز بعد از آن، در خانه بمانند و مراقب علائم بیماری در خود باشند. اگر این افراد، احساس بیماری کردند و علائمی شبیه کووید-۱۹ داشتند در صورت صلاحدید پزشک، آزمایش دهند.

به گفته‌ی آن‌ها همچنین بر اساس توصیه‌ی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، در صورت مراقبت از فرد مبتلا به این بیماری، لازم است حداقل به مدت دو هفته، افراد در خانه قرنطینه شوند و در صورت بروز هرگونه علامت آزمایش بدهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *