اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دانشجویان انگلیسی‌خواستار شدند؛

شهریه‌های دانشجویان باید به آنها بازگردد

اکثر دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس معتقدند که پس از بروز اختلال در امر آموزش در دوران پاندمی “کووید-۱۹”، شهریه‌ها باید بازپرداخت شوند.

بازخبر/ ‌نتایج یک نظرسنجی که توسط یک پلتفرم یادیگیری دیجیتال انجام شده است، نشان می‌دهد که ۸۶ درصد دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس معتقدند که باید یا شهریه کامل و یا جزئی از شهریه پرداختی خود را دریافت کنند. زیرا کرونا تجربه‌های دانشجویی آن‌ها را محدود کرده است.

با شیوع کرونا، بسیاری از دانشگاه‌های انگلیس شیوه آموزش آنلاین را برگزیدند و آموزش حضوری تنها در یک سری موارد بسیار لازم ادامه پیدا کرد.

دانشجویان احساس می‌کنند که چنین روشی(آموزش آنلاین) در یادگیری و سلامت روان آنها تاثیرات منفی می‌گذارد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۳ درصد از دانشجویان معتقدند روش ترکیبی ناکارآمد تا بسیار ناکارآمد است.

دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس که سالیانه ۹ هزار و ۲۵۰ پوند شهریه پرداخت می‌کنند، احساس می‌کنند که آموزش آنلاین ارزش شهریه پرداختی آنها را نداشته است. نه‌تنها ساعات ارتباط با اساتید محدود است، بلکه دسترسی به منابع دانشگاه مانند کتابخانه‌ها و اتاق‌های مطالعه نیز به شدت کاهش یافته است.

با توجه به این شرایط، دانشجویان طی یک دادخواست آنلاین از دولت انگلیس خواسته‌اند که دانشگاه‌ها شهریه را بازپرداخت کنند. این دادخواست با دریافت ۲۲۱ هزار و ۹۷۱ امضا ارائه شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *