اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عرضه کننده برنج خارج از شبکه در هرمزگان نقره دغ شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از تشکیل پرونده ۱۱۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه برنج هندی GTC در استان هرمزگان خبر داد.

بازخبرعبدالرضا پیروی‌منش در تشریح این خبر، افزود: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارشی مبنی بر عرضه و توزیع برنج هندی GTC در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از بازرسی کارشناسان این سازمان محرز شد برنج های مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است و همچنین مربوط به یکی از شهرهای استان است که در بندرعباس دپو و بفروش می رسید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در پی بازرسی از یک واحد مرغداری در شهرستان بندرعباس توسط بازرسان این سازمان و اداره کل دامپزشکی مشخص گردید این واحد ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده به میزان ۱۵ هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه داشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به گزارش تایید اداره کل دامپزشکی استان و محرز شدن تخلف این واحد مرغداری بازرسان این سازمان پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *