اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

احتمال رگبار پراکنده باران در هرمزگان/دمای حاجی آباد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: بامداد امروز حاجی آباد در شمال هرمزگان با دمای صفر درجه سانتی گراد سردترین شهر هرمزگان بود.

بازخبر   مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی امروز در جزایر خلیج فارس، وزش باد جنوب شرقی در محدوده ی ۳۰ کیلومتر در ساعات پیش بینی می شود. در مناطق شرقی تنگه ی هرمز و دریای عمان نیز در مقایسه با روز گذشته، از میزان شدت بادهای شمال شرقی کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک موج بارشی طی امروز در مناطق شمالی خلیج فارس تاثیر گذار خواهد بود که تاثیر بارشی  قابل ملاحظه ای بر روی استان نخواهد  داشت، از ساعات بعدازظهر و شب در جزایر  خلیج فارس، افزایش ابر پیش بینی می شود. تحت تاثیر این موج طی روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در جزایر غربی (جزیره لاوان) و برخی نقاط غربی (پارسیان) دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی، به تدریج  تا روزهای پایانی هفته جاری در غالب نقاط افزایش نسبی دما(دمای کمینه) پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: طی روزهای ابتدایی هفته آینده، در برخی نقاط استان، از جمله مناطق شرقی و مرکزی و نقاطی از تنگه  ی هرمز، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با کاهش ۵ درجه‌ای نسبت به روز گذشته به ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید و مردم این شهر صبح سردی را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه بامداد امروز دمای هوا در شهرهای بستک (۷ درجه)، سردشت بشاگرد (۸ درجه) و میناب (۹ درجه) هم تک رقمی شد، تصریح کرد: بامداد امروز حاجی آباد در شمال هرمزگان با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین شهر هرمزگان بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *